- Waardering
- 18.834
Goeie shit, kan niet wachten tot ik weer maintain op 4k+ kcal voor deze meals.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie shit, kan niet wachten tot ik weer maintain op 4k+ kcal voor deze meals.

Volledige maaltijd 😉

Lekker hoor. Toastje met zalm erbij... oid. Krijg je iig nog goede vetten en eiwit binnen 😋
Die extreme chocolate heb ik ook meegenomen, frikandelbroodjes waren op 
Mijn bloed is vloeibaar chocola.
Ik ben technisch gezien nog aan het cutten.Goeie shit, kan niet wachten tot ik weer maintain op 4k+ kcal voor deze meals.![]()
Ja.Fijn hè, alles in de bonusDie extreme chocolate heb ik ook meegenomen, frikandelbroodjes waren op
![]()
Lekker hoor. Toastje met zalm erbij... oid. Krijg je iig nog goede vetten en eiwit binnen 😋
Ik ook helemaal niet. Maar af en toe een goede single malt of een hefe weisse is we erg lekkerEiwitjes zijn al binnen voor vandaag. Maar dit is wel erg lekker als je het heel lang niet hebt gehad. Ben sowieso geen drinker.
Eiwitjes zijn al binnen voor vandaag. Maar dit is wel erg lekker als je het heel lang niet hebt gehad. Ben sowieso geen drinker.
Kcal in een whiskey-tje valt nog best mee. Je slaat het immers niet achterover zoals bier heIk ook helemaal niet. Maar af en toe een goede single malt of een hefe weisse is we erg lekker

(ben echt geen fan van zoet... )Kcal in een whiskey-tje valt nog best mee. Je slaat het immers niet achterover zoals bier he
Gewoon een keer genieten moet kunnen.
Beter een goeie whiskey dan al die zoete likeurtjes(ben echt geen fan van zoet... )
Hier sla je de bal toch wel mis

Als je een echte goede whiskey hebt en een genieter bent sla je hem niet achterover...

Dat was echt ‘gieten’.Breezertjesbacardi + 7-up. Daar heb ik vroeger veel van gedronken nondejuDat was echt ‘gieten’.

blij dat ik dat drinkpatroon niet meer heb zeg.Beetje oefenen met pannenkoek van banaan, rauw ei en scoop whey.
Merk dat ze snel aanbranden maar wil niet meer boter/olie gebruiken. Mischien is kijken voor een goede pan.
![]()