Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20200824_190520.jpg
Goeie shit, kan niet wachten tot ik weer maintain op 4k+ kcal voor deze meals. :roflol:

Eiwitjes zijn al binnen voor vandaag. Maar dit is wel erg lekker als je het heel lang niet hebt gehad. Ben sowieso geen drinker.
Ik ook helemaal niet. Maar af en toe een goede single malt of een hefe weisse is we erg lekker
Kcal in een whiskey-tje valt nog best mee. Je slaat het immers niet achterover zoals bier he ;)
Gewoon een keer genieten moet kunnen.
Beter een goeie whiskey dan al die zoete likeurtjes :o (ben echt geen fan van zoet... )

Kcal in een whiskey-tje valt nog best mee. Je slaat het immers niet achterover zoals bier he ;)
Gewoon een keer genieten moet kunnen.
Beter een goeie whiskey dan al die zoete likeurtjes :o (ben echt geen fan van zoet... )

Ja ach... ik drink nu een glaasje en de volgende waarschijnlijk pas over een maand weer ofso. Zolang ik er een uurtje fietsen tegenover heb staan boeien me de kcals niet zo. Moet ook zeggen dat ik me goed kan inhouden. Ik bestel nu niet gelijk 2 pizza’s omdat ik heb ‘gecheat’.

Hier sla je de bal toch wel mis :p
Als je een echte goede whiskey hebt en een genieter bent sla je hem niet achterover...
Daarentegen als je een Glentalloch pakt gooi je hem liever in de goot (of zoals ik wat mensen ken.. door de cola) :o

Beetje oefenen met pannenkoek van banaan, rauw ei en scoop whey.

Merk dat ze snel aanbranden maar wil niet meer boter/olie gebruiken. Mischien is kijken voor een goede pan.
118007519_635997250381050_3015209600158105368_n.jpg

Beetje oefenen met pannenkoek van banaan, rauw ei en scoop whey.

Merk dat ze snel aanbranden maar wil niet meer boter/olie gebruiken. Mischien is kijken voor een goede pan.
118007519_635997250381050_3015209600158105368_n.jpg

Misschien van die olie-spray gebruiken? XXL heeft van die busjes, kost een paar euro dacht ik, scheelt qua cals omdat je makkelijker een groter oppervlakte 'invet.'

Terug
Naar boven