Snuff-Sann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Nou zeg, probeer wat advies te geven. Stank voor dank.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou zeg, probeer wat advies te geven. Stank voor dank.
Vroeg die er om dan?Nou zeg, probeer wat advies te geven. Stank voor dank.
Uhmmm ten eerste ik val voor het eerst in tijden goed af ben steady in de 88 kom van 93 Ish @BB_ u mad?Nou zeg, probeer wat advies te geven. Stank voor dank.
Nope, was trying to be nice.
Is goed, maakt niet uit.Uhmmm ten eerste ik val voor het eerst in tijden goed af ben steady in de 88 kom van 93 Ish @BB_ u mad?
2. Heb ik lopen klagen op het forum dat ik vocht vasthoud en niet meer afval?
3. Het zijn nondeju 3 max 4 broodjes wat ik eet
4 dankjewel
De brandweer maakt het wel uit.
Vergeet wat ik heb gezegd, geniet van je brood
Nou ja als ik zelf aangeef problemen met vocht te hebben en ik elke dag 6+ broodjes eet dan snap ik zijn post wel. Maar zo uit of the blauw hierover beginnen is wel heel randomSnuff sann heb je nou nog niet door dat niemand op dit forum op jouw ongevraagde advies zit te wachten?
Nee ik eet geen brood weer man je hebt het verneukt nu gvd
Nee ik eet geen brood weer man je hebt het verneukt nu gvd
Geen last van vocht?Ik heb ook gewoon gecut met 250g+ carbs per dag moe kunne

Bokito, heb je nou nog niet door dat het mijn reet kan roesten wat jij vind?Snuff sann heb je nou nog niet door dat niemand op dit forum op jouw ongevraagde advies zit te wachten?
Dat ik je een gefrusteerde ouwe jankerd met een kutfysiek vind heeft er verder weinig mee te maken toch?Bokito, heb je nou nog niet door dat het mijn reet kan roesten wat jij vind?
Boeit me niet wat jij te melden hebt.Dat ik je een gefrusteerde ouwe jankerd met een kutfysiek vind heeft er verder weinig mee te maken toch?
Eet jij veel brood @Aline?