MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Jägerbommetjes klappen alsof er geen morgen meer is :bierbang: :bierbang:
Kolere, daar heb ik ooit in Oostenrijk spijt van gehad. Na een paar weken eenzaamheid waren wij de eerste bezoekers in een berghut op 3300 meter hoogte. De waard was zo blij met menselijk gezelschap dat hij ons dronken voerde met schnaps, flying hirsch, jagerbommen en weetikhet. Toen we de volgende dag over lastig terrein verder moesten was ik nog half zat maar had ook al een enorme kater. Met afgronden van hinderden meters diep was dat een avontuurlijk tochtje.

Aan de andere kant, wie heeft er ooit er berghut voor zichzelf gehad en gezopen met de waard.

Mooi was dat.

De waard was zo blij met menselijk gezelschap dat hij ons dronken voerde met schnaps,
Haha herkenbaar! Wij sliepen altijd in pensions waarvan de vrouw des huizes (type vol en rondborstig) zelf schnapps brouwde en vervolgens rijkelijk verdeelde onder het bezoek... gelukkig had ik nooit een echte grote kater, waarschijnlijk door de ijle lucht ofzo

IMG_20200825_092527777.jpg

3 eieren
600 gram Italiaanse groente
30 gram macadamia noten
30 gram cashewnoten
5 gram paranoten

En

Sla 150 gram

Wat zit er allemaal op? Ziet er delicieux uit!

Als jij 2 of 3 broodjes veel brood vind ja dan eet ik kaulo veel brood denk ik

2 broodjes op het werk en 1 bolletje in de avond. Wat tevens mijn avondeten was.
Tis jouw dieet niet de mijne. Ik weet wel dat brood ervoor zorgt dat je lichaam veel vocht vasthoud.

Terug
Naar boven