- Waardering
- 4.183
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 79kg
Jägermeister, liefst met Red Bull. In mijn hoogtijdagen kon ik een literfles jägermeister op 🤫
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jägermeister, liefst met Red Bull. In mijn hoogtijdagen kon ik een literfles jägermeister op 🤫

PAMMisschien van die olie-spray gebruiken? XXL heeft van die busjes, kost een paar euro dacht ik, scheelt qua cals omdat je makkelijker een groter oppervlakte 'invet.'
Kolere, daar heb ik ooit in Oostenrijk spijt van gehad. Na een paar weken eenzaamheid waren wij de eerste bezoekers in een berghut op 3300 meter hoogte. De waard was zo blij met menselijk gezelschap dat hij ons dronken voerde met schnaps, flying hirsch, jagerbommen en weetikhet. Toen we de volgende dag over lastig terrein verder moesten was ik nog half zat maar had ook al een enorme kater. Met afgronden van hinderden meters diep was dat een avontuurlijk tochtje.Jägerbommetjes klappen alsof er geen morgen meer is![]()
![]()
Yep! En dan tijdens happy hour 16 jägerbulletjes bestellen zodat er 32 van die drankjes op de bar op me stonden te wachten... daar kwam ik de avond wel mee door....Jägerbommetjes klappen alsof er geen morgen meer is![]()
![]()
Haha herkenbaar! Wij sliepen altijd in pensions waarvan de vrouw des huizes (type vol en rondborstig) zelf schnapps brouwde en vervolgens rijkelijk verdeelde onder het bezoek... gelukkig had ik nooit een echte grote kater, waarschijnlijk door de ijle lucht ofzoDe waard was zo blij met menselijk gezelschap dat hij ons dronken voerde met schnaps,
I'm in!Jägermeister, liefst met Red Bull. In mijn hoogtijdagen kon ik een literfles jägermeister op 🤫
Zo heb ik eens een morgen mogen beleven. Ofwel, 2 hele dagen. Ik dacht dat ik dood ging. En maar mekkeren dat het waarschijnlijk de griep was 🤣Jägerbommetjes klappen alsof er geen morgen meer is![]()
![]()
Die ken ik niet.Straaljagers waren hier ook zeer geliefd. @marina1975 niet zoet ook: jenever met bitter lemon

Hahaha. Ja dat ken ik ook..kan ik ook goed van over mn nek. Maar dan om een andere reden hahha. Die gazeuse vind ik trouwens master!🤩🤩🤩 vooral de roze en bruine (framboos en champagne?)
Eet jij veel brood DJ?
Nee Snuff hoezo?
5 ei 1 hele
Had je gisteren ook geen broodjes?
Als jij 2 of 3 broodjes veel brood vind ja dan eet ik kaulo veel brood denk ik
Tis jouw dieet niet de mijne. Ik weet wel dat brood ervoor zorgt dat je lichaam veel vocht vasthoud.Als jij 2 of 3 broodjes veel brood vind ja dan eet ik kaulo veel brood denk ik
2 broodjes op het werk en 1 bolletje in de avond. Wat tevens mijn avondeten was.
Laat mij met rustTis jouw dieet niet de mijne. Ik weet wel dat brood ervoor zorgt dat je lichaam veel vocht vasthoud.