AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

15987087048164262920112204621080.jpg

Bench PR dus kleine beloning

Beetje preppen met 2 aubergines die er nog lagen. Snel en makkelijk. De vriezer in, mooie basis voor een snelle maaltijd.
Rijst/pasta/naanbrood erbij, extra groenten en/of vlees/vis en binnen 10 min op tafel na een werkdag
20200829_165049.jpg
20200829_170718.jpg

Low carb 'Tortilla' chips uit de airfryer met een zelfgemaakt geroosterde paprika dip en de cheddar cheese saus van Got7

gemaakt van..komt ie..yuba vellen:eek!:
IMG_1592995057.jpeg

Best wel een leuke hack om eens uit te proberen. De vellen uit elkaar halen en als tortilla chippies snijden, beetje zout en olie overheen verdelen en dan 15 min. 180 graden, af en toe de pan een beetje schudden.

DSC01549.jpg

Ik moet dat schaaltje even goed afwassen zie ik nu:o

Low carb 'Tortilla' chips uit de airfryer met een zelfgemaakt geroosterde paprika dip en de cheddar cheese saus van Got7

gemaakt van..komt ie..yuba vellen:eek!:
IMG_1592995057.jpeg

Best wel een leuke hack om eens uit te proberen. De vellen uit elkaar halen en als tortilla chippies snijden, beetje zout en olie overheen verdelen en dan 15 min. 180 graden, af en toe de pan een beetje schudden.

DSC01549.jpg

Ik moet dat schaaltje even goed afwassen zie ik nu:o
Ziet er fantastisch uit!
En wat die schaaltjes betreft....zo komen Ze bij mij uit de vaatwasser. Ergernis. Terwijl ik dat ding zo vaak reinig

Cheat day, deze week bijna 1,5 kg eraf door flink onder mijn onderhoud te etene dus mn abs vonden dat het wel kon haha

Smiddags ipv drie boterhammen twee bolletjes gezond.

2F99CAEE-5257-4190-B995-6DD1E29F78D1.jpeg

Vanavond patatje chaos zonder ui en twee home made burgers van de bbq

61260240-134C-444E-9B9B-73B166CB017B.jpeg

DAW

Rösti, kippenlever met dönerkruiden, ui en champignons, broccoli
20200829_180452.jpg

Hey die meal heb ik eerder voorbij zien komen, van welk merk gebruik jij je rosti rondjes? Kan me van vorig x herinneren dat het best nog wat volume heb voor t aantal cals (de rosti). Voor hoeveel calorieën ligt er hier bijv. Aan rostirondjes?

Ja ik ben een echte kaaskop🤣 zo gek op kaas. Brie, gorgonzola, camembert, ach gewoon alles, als t maar stinkt😅

Je vergeet de belangrijkste kaas in je opsomming: pindakaas (overigens de enige kaas waar ik gek op ben).

Over pindakaas gesproken: drie keer raden wat ik vandaag bij de Lidl heb gekocht? Juist de bio 100% pindakaas. Helaas gisteren net een grote pot 100% met noten van de AH geopend, dus de smaaktest laat nog even op zich wachten. Mijn inner-autist kan namelijk moeilijk omgaan met de gedachte dat twee potten gelijktijdig open zijn...

Je vergeet de belangrijkste kaas in je opsomming: pindakaas (overigens de enige kaas waar ik gek op ben).

Over pindakaas gesproken: drie keer raden wat ik vandaag bij de Lidl heb gekocht? Juist de bio 100% pindakaas. Helaas gisteren net een grote pot 100% met noten van de AH geopend, dus de smaaktest laat nog even op zich wachten. Mijn inner-autist kan namelijk moeilijk omgaan met de gedachte dat twee potten gelijktijdig open zijn...
Gisteren bij de Lidl gehaald; buffelmozzarellA met 10 bolletjes van 50 gram in een emmer. Errug lekker.

Terug
Naar boven