- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke smaak heb jij ?
Ik heb vanille maar vind het echt niet lekker.........

Ziet er fantastisch uit!Low carb 'Tortilla' chips uit de airfryer met een zelfgemaakt geroosterde paprika dip en de cheddar cheese saus van Got7
gemaakt van..komt ie..yuba vellen
![]()
Best wel een leuke hack om eens uit te proberen. De vellen uit elkaar halen en als tortilla chippies snijden, beetje zout en olie overheen verdelen en dan 15 min. 180 graden, af en toe de pan een beetje schudden.
![]()
Ik moet dat schaaltje even goed afwassen zie ik nu![]()
Rösti, kippenlever met dönerkruiden, ui en champignons, broccoli![]()
Heks n kaas wel ff goed uitspreken aub 😁Soort van italiaanse maaltijdsalade met kip en paprika en pitjes. Heksenkaas erbij voor de lekker![]()
Ja ik ben een echte kaaskop🤣 zo gek op kaas. Brie, gorgonzola, camembert, ach gewoon alles, als t maar stinkt😅
Gisteren bij de Lidl gehaald; buffelmozzarellA met 10 bolletjes van 50 gram in een emmer. Errug lekker.Je vergeet de belangrijkste kaas in je opsomming: pindakaas (overigens de enige kaas waar ik gek op ben).
Over pindakaas gesproken: drie keer raden wat ik vandaag bij de Lidl heb gekocht? Juist de bio 100% pindakaas. Helaas gisteren net een grote pot 100% met noten van de AH geopend, dus de smaaktest laat nog even op zich wachten. Mijn inner-autist kan namelijk moeilijk omgaan met de gedachte dat twee potten gelijktijdig open zijn...
Is dit een maaltijd?