XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Toetje moet kunnen
20200830_101826.jpg

Geloof mij je wilt nog liever ananas op je pizza dan artisjokken..
Ik ben dol op pizza. Maar ananas en waarschijnlijk ook artisjokken kunnen mij gestolen worden als topping lol. Ik ben meer een ham/champignon mannetje.
Bij wijze van uitzondering at ik twee weken geleden een pizza. Ik kreeg hem niet op, voelde me niet goed. Ik eet elke dag hetzelfde en totaal schoon. Mijn lichaam was volledig geshockeerd van die pizza. Leek wel of ik drugs genomen had.

Ik ben dol op pizza. Maar ananas en waarschijnlijk ook artisjokken kunnen mij gestolen worden als topping lol. Ik ben meer een ham/champignon mannetje.
Bij wijze van uitzondering at ik twee weken geleden een pizza. Ik kreeg hem niet op, voelde me niet goed. Ik eet elke dag hetzelfde en totaal schoon. Mijn lichaam was volledig geshockeerd van die pizza. Leek wel of ik drugs genomen had.
Die witte puntjes op je pizza was geen mozzarella. 'Pizza van de chef''

Aangezien mijn contest log gesloten is en ik geen topic ga aanmaken voor elke kleine vraag die in mijn hoofd speelt, deel ik mijn vraag hier even.

Normaliter neem ik bakjes groente met een bron van eiwitten mee naar mijn werk. Vanaf morgen begint mijn stageperiode. Ik weet niet of zij beschikken over een koelkast en het lijkt mij ongepast om uit mijn bakjes te eten als ik ingewerkt wordt de eerste dag.

Wat kunnen alternatieven zijn, zodat ik de eerste dag overleef? :o

Aangezien mijn contest log gesloten is en ik geen topic ga aanmaken voor elke kleine vraag die in mijn hoofd speelt, deel ik mijn vraag hier even.

Normaliter neem ik bakjes groente met een bron van eiwitten mee naar mijn werk. Vanaf morgen begint mijn stageperiode. Ik weet niet of zij beschikken over een koelkast en het lijkt mij ongepast om uit mijn bakjes te eten als ik ingewerkt wordt de eerste dag.

eiwitrepen kopen die je tussendoor kan op eten niemand die zich vragen stelt daarbij, en je gewone meals voor en na je werk erin houden, je zult ook wel middagpauze hebben dus dat zal het probleem niet zijn.
tussendoor shake met whey en havermout heb je ook binnen in 2 minuten binnen.

Kip met tomaatjes?

Waarom ongepast. Iemand anders heeft een broodtrommel mee of een zakje brood oid.
Wat maakt t vanuit of t in een bakje lig En wat het is?
Ik weet nog mijn Eerste dag op mijn werk jaren terug. Gewoon koeltas mee en 3 rijstmaaltijden, bak kwark, havermout alles mee. Eerste dag werd er wat vreemd gekeken maar dat was eigenlijk meteen over.
Ik ben zelf van mening beter gewoon meteen doen anders mag je het later weer uitleggen en dan krijg je meteen vragen waarom je dan nu het anders doet tov je eerste dag/dagen.

eiwitrepen kopen die je tussendoor kan op eten niemand die zich vragen stelt daarbij, en je gewone meals voor en na je werk erin houden, je zult ook wel middagpauze hebben dus dat zal het probleem niet zijn.
tussendoor shake met whey en havermout heb je ook binnen in 2 minuten binnen.

Toppers! Normaal "ontbijt" ik rond 11:00, vervolgens om 15:00 lunch.

Ik zie net dat dit staan op de introductie pagina.

Lunch

Tussen 12 en half 2 kun je in ons café lunchen. We nemen onze eigen lunch mee. Er zijn koelkasten beschikbaar om je eten in te bewaren en er is een tostigrill. Cup-a-soup kun je gratis pakken.
Geen zin om iets van huis mee te nemen? Neem een kijkje in het winkelcentrum, daar vind je een slager, bakker, supermarkt en een snackbar. Het is een paar minuutjes lopen, zie hieronder hoe je er precies komt.

Ik zal in de ochtend wel iets kleins nemen, daarna rond 13:00 mijn groente eten en in de middag maar weer iets makkelijks wat ik bij mij kan houden. De dagen erna zal het loslopen en pak ik mijn gewone maaltijden weer op.

Waarom ongepast. Iemand anders heeft een broodtrommel mee of een zakje brood oid.
Wat maakt t vanuit of t in een bakje lig En wat het is?
Ik weet nog mijn Eerste dag op mijn werk jaren terug. Gewoon koeltas mee en 3 rijstmaaltijden, bak kwark, havermout alles mee. Eerste dag werd er wat vreemd gekeken maar dat was eigenlijk meteen over.
Ik ben zelf van mening beter gewoon meteen doen anders mag je het later weer uitleggen en dan krijg je meteen vragen waarom je dan nu het anders doet tov je eerste dag/dagen.

Ik begrijp wat je bedoelt. Het lijkt mij alleen niet prettig voor diegene die mij inwerkt dat ik tijdens het inwerken mijn groente eet. Een snack of broodje zal eerder geaccepteerd worden. Zij lunchen namelijk tussen 12 en half 2. Ik ontbijt rond 11:00 en lunch rond 15:00.

Gewoon meteen eten zoals jij wil. Weten ze meteen wie ze in huis hebben en wat voor jou belangrijk is.

Ik krijg al kromme tenen van de gedachte dat collega's met hun witte boterham met chocopasta beginnen te mauwen over een bak rijst met groente en kip. :roflol:

''Waarom eet je niet normaal?''

:schoot:

Gewoon meteen eten zoals jij wil. Weten ze meteen wie ze in huis hebben en wat voor jou belangrijk is.

Ik krijg al kromme tenen van de gedachte dat collega's met hun witte boterham met chocopasta beginnen te mauwen over een bak rijst met groente en kip. :roflol:

Zelfreflectie: de frustratie zit diep.

Bakje yoghurt of kwark. ( lekvrij bakje) is wel vrij geaccepteerd.
Volkoren wrap waar je kip en paprika op doet. Oprollen. In alufolie.
Voor een eerste dag snap ik het wel, ik zou dan nog geen tonijn of ei meenemen.

• Heart
Waarderingen: Onit
en het lijkt mij ongepast om uit mijn bakjes te eten als ik ingewerkt wordt de eerste dag.

is het ook ,vooral op je eerste dag,laat je nieuwe omgeving kennismaken met wie je bent zonder die (onnodige) poespas
er om heen,als ik een recruiter zou zijn selecteerde ik sowieso geen fanaten m.b.t eetgewoonten ,geloofsovertuiging enz

Laatst bewerkt:
  • Like

Er zijn tegenwoordig veel soorten koeltasjes waar je bakjes makkelijk in passen (er is meer dan alleen die grote dingen voor het strand).
Geen idee wat voor werk je doet... Maar genoeg vrouwen die niet sporten, en bijvoorbeeld dagelijks een bak met groenvoer mee naar het werk nemen. Zo gek is het tegenwoordig toch niet meer?

Dat gezegd hebbende: waarom zou je moeilijk doen, als het je eerste dag is? Zo'n eerste dag is sowieso altijd al even aftasten enz

• Like

Vooral die collega's die al jaren hetzelfde broodje pindakaas meenemen en vervolgens aan je vragen waarom je niet gevarieerd eet, als je weer kip met rijst en groenten eet. ???

Niets aan toe te voegen. Inclusief die laatste emoticon 🤣🤣

Terug
Naar boven