- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
kan ik wel een week van leven in €€.€€
ik heb alleen enkel wat goody's
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan ik wel een week van leven in €€.€€
Coach greg zijn recepten zijn echt geweldigCoach Greg toast test. Heb nog geen vanille extract maar smaakt voor rest prima. Heb het genomen met halve suiker jam.![]()
In de bulk maak ik het niet meer of eet het met veel pindakaas omdat t teveel vult hahaCoach Greg toast test. Heb nog geen vanille extract maar smaakt voor rest prima. Heb het genomen met halve suiker jam.![]()
Coach Gregg is geweldig. Kijk sinds 2 dagen zijn youtube video's en kan niet stoppen
Ja het vult idd. In 1 van zijn video's doet hij challenge waar zijn vriendin eet wat hij eet en zij zit bijna de hele dag vol van 4 boterhammenIn de bulk maak ik het niet meer of eet het met veel pindakaas omdat t teveel vult haha

Ik heb zelf gemerkt dat t brood meer eiwit opneemt als je vloeibare ei-eiwitten in een pak koopt, die zijn minder dik. Verder zou ik wel vanille extract gebruiken, maar ik gebruik gewoon vanilla flavor drops van xxlCoach Gregg is geweldig. Kijk sinds 2 dagen zijn youtube video's en kan niet stoppen![]()
Wil zijn ijs ook gaan maken maar heb alleen een magic bullet en denk dat die te klein er voor is.
Nog tips voor toast? Heb nu 2 ei eiwit, kaneel, stevia gebruikt voor 2 boterhammen. Was net iets te weinig maar was verder prima.
Je hebt geen magic bullet nodig ik doe het gewoon met een sterke staafmixer. Moet ik er wel bij zeggen dat ik geen ijs gebruik maar gewoon alleen diepvries fruit amandelmelk whey en stevia en vanille extract en guargum. Werkt super goed!Coach Gregg is geweldig. Kijk sinds 2 dagen zijn youtube video's en kan niet stoppen![]()
Wil zijn ijs ook gaan maken maar heb alleen een magic bullet en denk dat die te klein er voor is.
Nog tips voor toast? Heb nu 2 ei eiwit, kaneel, stevia gebruikt voor 2 boterhammen. Was net iets te weinig maar was verder prima.
Coach Gregg is geweldig. Kijk sinds 2 dagen zijn youtube video's en kan niet stoppen![]()
Jep zeker. Ik zit momenteel op onderhoud dus ik kan wel wat normale boterhammen veroorlovenIn Amerika hebben ze low calorie brood. Dat is wel ideaal voor in de cut voor de wentelteefjes

Ik heb vorige keer geprobeerd met staafmixer dat werd niks. Ik kan de dingen die je nu noemt wel in de bullet gooien en kijken wat het word.Je hebt geen magic bullet nodig ik doe het gewoon met een sterke staafmixer. Moet ik er wel bij zeggen dat ik geen ijs gebruik maar gewoon alleen diepvries fruit amandelmelk whey en stevia en vanille extract en guargum. Werkt super goed!
Dan ga ik even bestellen op xxlIk heb zelf gemerkt dat t brood meer eiwit opneemt als je vloeibare ei-eiwitten in een pak koopt, die zijn minder dik. Verder zou ik wel vanille extract gebruiken, maar ik gebruik gewoon vanilla flavor drops van xxl
thanxIk heb vorige keer geprobeerd met staafmixer dat werd niks. Ik kan de dingen die je nu noemt wel in de bullet gooien en kijken wat het word.
Eerst staafmixer gebruiken en daarna keukenmixer. Zo maak ik m’n fluff.