- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De hoeveelheid carbs hier maken mij intens gelukkig

De hoeveelheid carbs hier maken mij intens gelukkig![]()

Goddaaaammm ik wil ook weer 400g carbs per dag
langzaam aan het opbouwen weer ik moet het doen met +\- 270 nuWat doe je je zelf aanCutten is kut, bulken is top, geef me nu eten anders vreet ik mijn stoel op. Mijn hemel soms heb ik echt de neiging om te zeggen f**k it, wie loopt er nu het hele jaar droog rond?
Cutten is kut, bulken is top, geef me nu eten anders vreet ik mijn stoel op. Mijn hemel soms heb ik echt de neiging om te zeggen f**k it, wie loopt er nu het hele jaar droog rond?
Je lijkt wel een wijf man.Cutten is kut, bulken is top, geef me nu eten anders vreet ik mijn stoel op. Mijn hemel soms heb ik echt de neiging om te zeggen f**k it, wie loopt er nu het hele jaar droog rond?
Goddaaaammm ik wil ook weer 400g carbs per daglangzaam aan het opbouwen weer ik moet het doen met +\- 270 nu
.Ik ga dat niet eens halen in me bulk ben ik bang. Ik heb de meest shitty metabolisme, gain gewoon vrij fors op 2800/2900 kcalSorry ik spreek geen <3000 calorieën meer, gelukkig