- Waardering
- 8.521
Komt op hetzelfde neerZe hebben t over coach greg’s anabolic protein ice cream
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt op hetzelfde neerZe hebben t over coach greg’s anabolic protein ice cream
Fluff moet wel minder anabolic zijn

![]()
1000 gram groente.
Ik ben sinds 2 weken aan het bulken voor het eerst na een lange cut maar ik heb veel meer honger dan toen ik nog aan het cutten was. Heel apart.
Ja klopt. Ik ben gisteren totaal de fout in gegaan heb 2 pakken witte bolletjes met honing gegeten, had ineens zin in suiker. Uiteindelijk totaal 5000 calorieën gehad dus vandaag eet ik 1000 calorieën om te compenseren anders is de cut straks voor niks geweest. 😆Same. Het lichaam schreeuwt om voeding, wat logisch is na een cut. Daarnaast is het iets mentaals. Je "kan" meer eten -> je "wilt" meer eten.
Ik mag jou wel. Niet alleen vanwege je foodpics hoor.
Hahaha, insgelijksIk mag jou wel. Niet alleen vanwege je foodpics hoor.

Ja, al moet ik zeggen dat ik laatst die hageslag en pasta's postte, maar dat zelden eet en al jaren niet op heb. Binnenkort toch weer eens doen als ik m'n kcal up. Meestal eet ik wel redelijk clean.Hahaha, insgelijks
En het viel me al een aantal malen op dat onze voorkeuren wat betreft maaltijden 'af en toe' nogal overeen komen.
Ik mag jou wel. Niet alleen vanwege je foodpics hoor.
Ik doelde meer op de avondmaaltijden, lekker basicJa, al moet ik zeggen dat ik laatst die hageslag en pasta's postte, maar dat zelden eet en al jaren niet op heb. Binnenkort toch weer eens doen als ik m'n kcal up. Meestal eet ik wel redelijk clean.
Ik dacht dat je 'kutdag' alleen gisteren was?
Het is mijn gouden duim lieve schat

Wat betekent dat?
Jij wel 😏😏Wat betekent dat?
Ik ken alleen de welgeplaatste bruine duim.
Klopt eindstand 20 sushi nog ingehouden
3 mini kaassouffle + gebakken banaantje
Planning was 2 toetjes maar het zijn 2 bordjes geworden.
Ook voor het eerst nuchter bij de wok weggekomen dat is ook wel raar![]()
My kind of food🍳😍