Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20200904_090101467.jpg

1000 gram groente.

Ik ben sinds 2 weken aan het bulken voor het eerst na een lange cut maar ik heb veel meer honger dan toen ik nog aan het cutten was. Heel apart.

IMG_20200904_090101467.jpg

1000 gram groente.

Ik ben sinds 2 weken aan het bulken voor het eerst na een lange cut maar ik heb veel meer honger dan toen ik nog aan het cutten was. Heel apart.

Same. Het lichaam schreeuwt om voeding, wat logisch is na een cut. Daarnaast is het iets mentaals. Je "kan" meer eten -> je "wilt" meer eten.

Same. Het lichaam schreeuwt om voeding, wat logisch is na een cut. Daarnaast is het iets mentaals. Je "kan" meer eten -> je "wilt" meer eten.
Ja klopt. Ik ben gisteren totaal de fout in gegaan heb 2 pakken witte bolletjes met honing gegeten, had ineens zin in suiker. Uiteindelijk totaal 5000 calorieën gehad dus vandaag eet ik 1000 calorieën om te compenseren anders is de cut straks voor niks geweest. 😆

• Haha
Waarderingen: Onit
  • Like
Waarderingen: BB_
Hahaha, insgelijks ;)
En het viel me al een aantal malen op dat onze voorkeuren wat betreft maaltijden 'af en toe' nogal overeen komen.
Ja, al moet ik zeggen dat ik laatst die hageslag en pasta's postte, maar dat zelden eet en al jaren niet op heb. Binnenkort toch weer eens doen als ik m'n kcal up. Meestal eet ik wel redelijk clean.

Ja, al moet ik zeggen dat ik laatst die hageslag en pasta's postte, maar dat zelden eet en al jaren niet op heb. Binnenkort toch weer eens doen als ik m'n kcal up. Meestal eet ik wel redelijk clean.
Ik doelde meer op de avondmaaltijden, lekker basic

• Like
Waarderingen: BB_
Klopt eindstand 20 sushi nog ingehouden :P
3 mini kaassouffle + gebakken banaantje
Planning was 2 toetjes maar het zijn 2 bordjes geworden.
Ook voor het eerst nuchter bij de wok weggekomen dat is ook wel raar :P

wok, crappy food for skerre tatta's

Terug
Naar boven