XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Waarom bestaat dit topic nog? Komt precies op hetzelfde neer als wat eet je nu topic. Alleen is het wat eet je nu topic beter!

Omdat hier mensen wel een foto plaatsen en in "wat eet je nu" iedereen alleen maar zegt dat ze kwark eten ?

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 07:23 ----------

Hnngg dat ziet er geweldig uit! Karma voor recept :D

fl**ker een hoop groente in de pan
doe er koolvis en mosselen bij
en oh ja, doe er wat kerrie bij (Thai greencurry paste en wat extra kerrie-poerder. Zat ook wat santen in en wat seroendeng overheen).

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2 rijst maaltijden

400 gram Muscle Meat kipblokjes
400 gram wok groente
100 gram (ongekookt) rijst
Snijfje kipgroenten en curry.

Eitje...

2013-09-05%252013.54.20.jpg

[/COLOR]Tomatensoepje

2013-09-05%252019.06.41.jpg

En deze waren tijdens mijn wandelingetje

2013-09-05%252017.00.45.jpg

Godver waarom ontdek ik dit topic nu pas.. En dan ook precies na het eten enzo. Mijn speekselvoorraad begint op te raken. Dus ik kijk een andere keer wel verder. Leuk om te zien dat er hier een zootje kookfanaten rond loopt! :D

Biefstuk

uploadfromtaptalk1378406454400.jpg

Penne met kip, bimi, champignons en rode ui. Wilde eigenlijk iets oosters maken, maar bami en rijst waren op :o

Past net hehe:

uploadfromtaptalk1378407873476.jpg

cheatmeal:

300g fishsticks
300g aardappelen
150g brocolli
wat tartare

faqrq.jpg

Laatst bewerkt:
Wraps met gerookte zalm, Philadelphia, peterselie, peper en een paar druppels citroensap. :meal:

Laatst bewerkt:
Voor deze heerlijk winterse dag, een heerlijk winterse soep
15ezqxh.jpg

Pompoensoep ? Nomnom.

vers ? (en zo nee, waar haal je het vandaan, beetje vroeg toch nog voor pompoen ?)

PS: needs chicken.

Pompoen-wortelsoep met ras el hanout. Zeker vers! Bij de AH XL hier hebben ze flespompoenen.

Hoorde trouwens van Marokkaanse mensen dat ras el hanout bepaalde bijwerkingen heeft.. Iemand ooit iets ondervonden?

Tabouleh

8wh7rq.jpg

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 15:51 ----------

Hoorde trouwens van Marokkaanse mensen dat ras el hanout bepaalde bijwerkingen heeft.. Iemand ooit iets ondervonden?
Zolang je er dagelijks geen grammen van eet zal het toch niet veel effect hebben denk ik?

Op wikipedia staat dit:
In the past, ras el hanout sometimes included cantharides in its ingredients, for its aphrodisiac properties, but use of this ingredient in spice mixtures was banned in Morocco in the 1990s

Laatst bewerkt:
Tabouleh

8wh7rq.jpg

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 15:51 ----------

Zolang je er dagelijks geen grammen van eet, zal het toch niet veel effect hebben denk ik?

Op wikipedia staat dit:
In the past, ras el hanout sometimes included cantharides in its ingredients, for its aphrodisiac properties, but use of this ingredient in spice mixtures was banned in Morocco in the 1990s

ieuw....

230px-Lytta-vesicatoria.jpg

Ehm.. Ik kreeg te horen dat je er hitsig van wordt.
Zal wel onzin zijn.

Uhm daar is aphrodisiac juist voor ;)
In ieder geval dat is de bedoeling van het goedje.

Terug
Naar boven