Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Oef, hoeveel gram op een dag? Ook pasta en aardappelen?
3x 50-75 gram (ongekookt afgewogen). Hangt er vanaf wat ik erbij heb. Heb ik een keer ruim 2 ons vlees pak ik wat minder rijst.
Maar meestal is het lunch, tussendoor en avondeten met rijst. Soms avondeten pasta. Aardappelen bijna niet meer. Dan moet ik wel heel veel nemen om mijn kcal te halen. Rijst valt lichter en kan ik meer van op.
Brood eet ik niet meer sinds ik erachter ben dat dat een garantie is voor buikpijn...
Moet zeggen dat ik dat wel mis.... warm vers gebakken.. zo lekker... :( maar ik heb er geen buikpijn meer voor over.

3x 50-75 gram (ongekookt afgewogen). Hangt er vanaf wat ik erbij heb. Heb ik een keer ruim 2 ons vlees pak ik wat minder rijst.
Maar meestal is het lunch, tussendoor en avondeten met rijst. Soms avondeten pasta. Aardappelen bijna niet meer. Dan moet ik wel heel veel nemen om mijn kcal te halen. Rijst valt lichter en kan ik meer van op.
Brood eet ik niet meer sinds ik erachter ben dat dat een garantie is voor buikpijn...
Moet zeggen dat ik dat wel mis.... warm vers gebakken.. zo lekker... :( maar ik heb er geen buikpijn meer voor over.

Wat voor brood at je dan ? Is idd lekker warm :rolleyes:

Wat voor brood at je dan ? Is idd lekker warm :rolleyes:
Ik heb van alles geprobeerd, wel altijd volkoren varianten en meergranen varianten. met en zonder pitjes en zaden.. eigenlijk alles wel (witbrood maakt het alleen nog erger..en dat vult niet ). Maar heb al jaren last van elke dag buikpijn gehad. Tot mijn pt hiermee kwam en ik over gegaan ben op rijst. en patsboem.. weg buikpijn. :D

Ik heb van alles geprobeerd, wel altijd volkoren varianten en meergranen varianten. met en zonder pitjes en zaden.. eigenlijk alles wel (witbrood maakt het alleen nog erger..en dat vult niet ). Maar heb al jaren last van elke dag buikpijn gehad. Tot mijn pt hiermee kwam en ik over gegaan ben op rijst. en patsboem.. weg buikpijn. :D

Owh jammer, maar wel goed dat buikpuin weg is :) Weet jij toevallig waar ik een gezonde baquette kan kopen of iets anders waar ik goed mee kan variëren en mee te nemen is ? (behalve rijst , pasta etc. ) Iets van brood of wrap of ... en waar ik dit kan kopen ? :D

Je kan prima variëren met wraps. Je hebt ze ook in volkoren varianten bij de AH. Is lekker met zalm en roomkaas en salade. maar ook zalig met kip. Je kan het ook maken met roomkaas en dan van die geroosterde paprika's uit pot en wat pijnboompitjes en pesto en oprollen. Echt zalig!
Bij AH heb je ook een afbak stokbrood wat volkoren is met zaden en pitten erin.

Ter variatie kan je ook bonen nemen. Kidney/ bruine, reuze bonen etc zijn ook lekker! kan je ook salades mee maken. Lekker met gesnipperd uitje en blokjes paprika en tomaat en dan tonijn of gerookte kip erdoorheen. Prima koud te eten. Ik maak het zelf vaak met mais als basis. Ik varieer best wel veel.... alleen helaas niet meer met brood.. en ook helaas geen wraps... :(

Pannekoeken kan je ook meenemen. En zo weet ik nog wel meer. :D

Kip gado gado. Beetje hulp van konimex

uploadfromtaptalk1378657383225.jpg

uploadfromtaptalk1378657397701.jpg

14bozg9.jpg

100g gekookt gewogen volkoren penne, 250g verse bonen, 200g koolvisfilet. Even in de wokpan klaargemaakt met tomatenpuree en wat sambal erdoor.

Terug
Naar boven