- Waardering
- 8.812
Ben jij srs 13?
fuark en ik dacht dat ik redelijk vroeg kon koken. Op mijn 13 kon ik net een ei bakken denk ik![]()
Toen jij 13 was, was je zelf een ei?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben jij srs 13?
fuark en ik dacht dat ik redelijk vroeg kon koken. Op mijn 13 kon ik net een ei bakken denk ik![]()

Goed bezig danOver 2 weken 14haha, vind bbd leuk en koken ook gaat goed samen
![]()

wut
zal vanmiddag mog is wat meals posten 
Dankje man ! Moet nog wel veel leren maar gaat goede kant op heb ik het gevoelzal vanmiddag mog is wat meals posten
![]()
Bijna 14 en nu al zo bezig met bodybuilding en voeding, goddamn...dat wordt nog wat![]()
![]()
Motivatie zit goed , en trainen en voeding gaat prima heb ik het gevoel dus
. Word je moeder dat niet eens zat?Rijst kan je genoeg mee varieren.... eet het zelf 3 x per dagDamn man, elke avond rijst. Word je moeder dat niet eens zat?

Rijst kan je genoeg mee varieren.... eet het zelf 3 x per dag![]()
Zie toch zeker 2 avonden zonder rijstDamn man, elke avond rijst. Word je moeder dat niet eens zat?
varieer tussen rijst, aardappel, pasta meestal3x 50-75 gram (ongekookt afgewogen). Hangt er vanaf wat ik erbij heb. Heb ik een keer ruim 2 ons vlees pak ik wat minder rijst.Oef, hoeveel gram op een dag? Ook pasta en aardappelen?
maar ik heb er geen buikpijn meer voor over.3x 50-75 gram (ongekookt afgewogen). Hangt er vanaf wat ik erbij heb. Heb ik een keer ruim 2 ons vlees pak ik wat minder rijst.
Maar meestal is het lunch, tussendoor en avondeten met rijst. Soms avondeten pasta. Aardappelen bijna niet meer. Dan moet ik wel heel veel nemen om mijn kcal te halen. Rijst valt lichter en kan ik meer van op.
Brood eet ik niet meer sinds ik erachter ben dat dat een garantie is voor buikpijn...
Moet zeggen dat ik dat wel mis.... warm vers gebakken.. zo lekker...maar ik heb er geen buikpijn meer voor over.

Ik heb van alles geprobeerd, wel altijd volkoren varianten en meergranen varianten. met en zonder pitjes en zaden.. eigenlijk alles wel (witbrood maakt het alleen nog erger..en dat vult niet ). Maar heb al jaren last van elke dag buikpijn gehad. Tot mijn pt hiermee kwam en ik over gegaan ben op rijst. en patsboem.. weg buikpijn.

Ik heb van alles geprobeerd, wel altijd volkoren varianten en meergranen varianten. met en zonder pitjes en zaden.. eigenlijk alles wel (witbrood maakt het alleen nog erger..en dat vult niet ). Maar heb al jaren last van elke dag buikpijn gehad. Tot mijn pt hiermee kwam en ik over gegaan ben op rijst. en patsboem.. weg buikpijn.![]()
Weet jij toevallig waar ik een gezonde baquette kan kopen of iets anders waar ik goed mee kan variëren en mee te nemen is ? (behalve rijst , pasta etc. ) Iets van brood of wrap of ... en waar ik dit kan kopen ? 

Ben jij srs 13?
Buiten dat-ie goed kan koken (op t oog) voor een 13-jarige, is 1m82 ook vrij groot voor die leeftijd
Buiten dat-ie goed kan koken (op t oog) voor een 13-jarige, is 1m82 ook vrij groot voor die leeftijd