- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu voel ik me een vent🤣🤣🤣
Ik ga dat niet eens halen in me bulk ben ik bang. Ik heb de meest shitty metabolisme, gain gewoon vrij fors op 2800/2900 kcal![]()

Daarom heb ik niet zo'n app. De hele dag op de vingers getikt worden..ja daahaaag. Net zo lekker rustig zonder gemekker 🤣
Ff jouw stats kwijt lengte gewicht ?Ik zit al een tijdje op hetzelfde gewicht met 3200cal![]()
Aahhh ja dat verklaard waarom je meer eet, langer en zwaarder
Daarom heb ik niet zo'n app. De hele dag op de vingers getikt worden..ja daahaaag. Net zo lekker rustig zonder gemekker 🤣
Dan is t een uitkomst idd!Als ik die app niet had zat ik binnen no time weer onder de 70kg bw, tijden op 1000cal geleefd, zou ik best weer kunnen
Dat is dan wel weer omgekeerde wereld , ik kan makkelijk 5000 kcal clean eten en honger hebbenAls ik die app niet had zat ik binnen no time weer onder de 70kg bw, tijden op 1000cal geleefd, zou ik best weer kunnen

Als ik dit niet zou doen zou ik easy 100 kilo wegenDaarom heb ik niet zo'n app. De hele dag op de vingers getikt worden..ja daahaaag. Net zo lekker rustig zonder gemekker 🤣

Dat is dan wel weer omgekeerde wereld , ik kan makkelijk 5000 kcal clean eten en honger hebben![]()
Dan ben ik het gemiddelde van jullie🤣 qua reden van appgebruikAls ik dit niet zou doen zou ik easy 100 kilo wegen![]()
calorieen tellen tot je 80e en jezelf steeds wegen...leuk leven![]()
400gr is low carb voor mij, wees blij dat je niet zoveel hoeft te eten het lijkt leuk maar is het niet.Goddaaaammm ik wil ook weer 400g carbs per daglangzaam aan het opbouwen weer ik moet het doen met +\- 270 nu
Nee er is inderdaad wel een omslagpunt denk ik. 3500++ kcal klinkt voor mij als een natte droom op het moment maar zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om zovaak te eten400gr is low carb voor mij, wees blij dat je niet zoveel hoeft te eten het lijkt leuk maar is het niet.
Ik zou zo aanschuiven maar ben bang dat ik een klap voor mn bek krijg gezien jouw hongerstatus🤣