MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

English kebab nom nom 😋
20200906_212557.jpg

Volgens mij was ie gaar, 20 min in de pan gehad...en anders merk ik het morgen wel. Tot nu toe gaat het goed.
Wordt je niet per definitie ziek van hoor. Ik ben nooit zo moeilijk met dat soort dingen. Of een sterk gestel, of gewoon altijd mazzel gehad

Geen dank, als je ook nog even op mn vorige vraag wil antwoorden voel ik me weer gewaardeerd:)
Ik zag m, maar was niet thuis en wilde even de verpakking checken. Nu wel, het moet met melk. De verpakking schrijft voor 'Fat Free Milk', dat zal wel vanwege het zo 'light' mogelijk houden zijn. Ik deed 't met gewone halfvolle melk. Je moet het laten opstijven in de koelkast. Op de verpakking staat ook: "NOTE: Pudding will not set if made with soy milk." Daaruit maak ik op dat goed opstijven enkel met gewone melk werkt, dus ik denk dat water niet geschikt is.

Cottage met water? Lijkt op een grote bak in ieder geval. Mengen met bosvruchten is ook top!
Ja inderdaad,blueberries zijn ook een aanrader! Ik doe er altijd een beetje melk bij om alles beter door elkaar te mengen,juist genoeg om de cottage cheese niet mee op te lossen. Vooral als de pure cacao erbij gaat is dat nodig.

Terug
Naar boven