Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow, das best een goed idee voor prep meal. Eet je het koud?
Kan je niet er voor kiezen om iets anders weg te laten? Het is sowieso zonde om eten weg te gooien, al helemaal omdat het vol zit met vitamines.fluff?
Ja koud. Kan ook nog even in de magnetron natuurlijk!
Eet ze op trainingsdagen met heel ei. Op rustdagen maak ik ze met alleen ei-eiwit. Zo heb ik elke dag hetzelfde qua volume/maaltijd. Weet m'n lichaam wat te wachten staat en kan ik wel switchen tussen high/low dagen.
Altijd lekker die zalmpjes😍
Kan je niet er voor kiezen om iets anders weg te laten? Het is sowieso zonde om eten weg te gooien, al helemaal omdat het vol zit met vitamines.
Hmmmm ik kom er aan!
Zilvervliesrijst. Maar vind basmati lekkerderVoor het eerst basmati rijst in m'n lunch en avondeten geprept ipv zilvervliesrijst en vult voor geen meter, net alsof ik het in een keer gedigest heb. Wat is jullie go to rijst soort?
Bijna altijd basmati (of pandan), ook tijdens de cut. Soms zilvervlies. Voor nasi bijvoorbeeld (of gele rijst).Voor het eerst basmati rijst in m'n lunch en avondeten geprept ipv zilvervliesrijst en vult voor geen meter, net alsof ik het in een keer gedigest heb. Wat is jullie go to rijst soort?
Ik gebruik basmati maar dan wel met 200gr groenten en 100 a 150gr kip of overigeVoor het eerst basmati rijst in m'n lunch en avondeten geprept ipv zilvervliesrijst en vult voor geen meter, net alsof ik het in een keer gedigest heb. Wat is jullie go to rijst soort?
Voor het eerst basmati rijst in m'n lunch en avondeten geprept ipv zilvervliesrijst en vult voor geen meter, net alsof ik het in een keer gedigest heb. Wat is jullie go to rijst soort?
Ik800 gram groenten in de avond.Ik gebruik basmati maar dan wel met 200gr groenten en 100 a 150gr kip of overige
Ik gebruik basmati maar dan wel met 200gr groenten en 100 a 150gr kip of overige
Ga ik er tussendoor met 500 gr😂😂😂