Plantina
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 814
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 61kg
Ziet er heerlijk uit!Töltött paprika (gevuld met gehakt, rijst, kruiden) in tomatensaus
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er heerlijk uit!Töltött paprika (gevuld met gehakt, rijst, kruiden) in tomatensaus
![]()

Jaaa! En ik eet het veel te weinig haha.
Aangezien ik nu elke dag ontbijt met french toast en nu elke keer jam gebruik wil ik een keer syrup proberen. Ik heb deze gevonden op XXL en vraag me af of mensen hier het ook gebruiken of hebben gebruikt en of het lekker is
![]()
Nee man die light syrups zijn echt niet te haggelen. Stuk voor stuk.Aangezien ik nu elke dag ontbijt met french toast en nu elke keer jam gebruik wil ik een keer syrup proberen. Ik heb deze gevonden op XXL en vraag me af of mensen hier het ook gebruiken of hebben gebruikt en of het lekker is
![]()
Uit eigen tuin?
.Het is best lastig om in de supermarkt een light stroop/syrup of wat dan ook te vinden. Heb je die van body fit ook geprobeerd toevallig?Nee man die light syrups zijn echt niet te haggelen. Stuk voor stuk.
Ik wel, niet te doen.Het is best lastig om in de supermarkt een light stroop/syrup of wat dan ook te vinden. Heb je die van body fit ook geprobeerd toevallig?