Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (7 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Ik hoorde ooit iemand vertellen die gepelde bananen invroor, en vervolgens ook bevroren als een soort ijsje at.
    Leek mij raar, maar het is wel mega praktisch. Altijd rijpe bananen op voorraad en makkelijk afwegen -> kcals verrekenen.
    Net geprobeerd, en gek genoeg erg lekker. :roflol:
    Blijvertje. Lekker, praktisch.. Even trosje bananen in stukjes invriezen. Ontdekking van de week. :thumbup:
    Goede tip! Weer een optie erbij. Ik vries overrijpe bananen ook in maar die crush ik en maak ik fluff van. Of ze redden de vriezer niet eens omdat ik er kwarkbroodjes/bananenbrood van bak.
     
    Ik hoorde ooit iemand vertellen die gepelde bananen invroor, en vervolgens ook bevroren als een soort ijsje at.
    Leek mij raar, maar het is wel mega praktisch. Altijd rijpe bananen op voorraad en makkelijk afwegen -> kcals verrekenen.
    Net geprobeerd, en gek genoeg erg lekker. :roflol: Heb ze even 5 minuutje op het aanrecht laten liggen. Semi fredo banano fresco. :roflol:
    Blijvertje. Lekker, praktisch.. Even trosje bananen in stukjes invriezen. Ontdekking van de week. :thumbup:
    En als je zo'n bevroren banaan nu eens in gesmolten chocolade steekt.. 😍😍😍
     
    Ik hoorde ooit iemand vertellen die gepelde bananen invroor, en vervolgens ook bevroren als een soort ijsje at.
    Leek mij raar, maar het is wel mega praktisch. Altijd rijpe bananen op voorraad en makkelijk afwegen -> kcals verrekenen.
    Net geprobeerd, en gek genoeg erg lekker. :roflol: Heb ze even 5 minuutje op het aanrecht laten liggen. Semi fredo banano fresco. :roflol:
    Blijvertje. Lekker, praktisch.. Even trosje bananen in stukjes invriezen. Ontdekking van de week. :thumbup:
    Ik snij ze in stukjes en vries ze in. Gebruik ze in een 'smoothie' met amandelmelk en eiwitpoeder. Ook erg lekker!
     
    Broodje vegaburger + salade

    16001048858887048115497229630695.jpg
     
    Is deze vergelijkbaar met die protein pudding van Ehrmann?

    Ik vind deze lekkerder haal ze bij de duitse lidl en deze is 149kcal, glutenvrij, lactosevrij

    Vind de chocolade, aardbei, vanille lekker.

    Bosbessen is er ook en volgens mij nog een althans wat ik hier zie liggen

    😍
     
    Ik vind deze lekkerder haal ze bij de duitse lidl en deze is 149kcal, glutenvrij, lactosevrij
    Eindeljk een keer weer wat anders wat lactose en glutenvrij is... Maar erg duur waarschijnlijk?
    en iig niet in deze regio verkrijgbaar :(
     
    Eindeljk een keer weer wat anders wat lactose en glutenvrij is... Maar erg duur waarschijnlijk?
    en iig niet in deze regio verkrijgbaar :(


    Ik dacht 1,29 per stuk maar....... twijfel
    Kan morgen het bonnetje zoeken om het te controleren 🤣
     
    Ik dacht 1,29 per stuk maar....... twijfel
    Kan morgen het bonnetje zoeken om het te controleren 🤣
    Das duur voor 1 zo een bakje :eek:
    en helaas... 200 km tot de dichtsbijzijnde voor me... :o
     
    Das duur voor 1 zo een bakje :eek:
    en helaas... 200 km tot de dichtsbijzijnde voor me... :o

    Dan zal ik het misschien fout hebben, twijfel ook maar dat was het eerste wat in mijn hoofd kwam.

    Ik ga de bon zoeken, wil het nu weten haha
     
    Ik vind deze lekkerder haal ze bij de duitse lidl en deze is 149kcal, glutenvrij, lactosevrij

    Vind de chocolade, aardbei, vanille lekker.

    Bosbessen is er ook en volgens mij nog een althans wat ik hier zie liggen

    😍
    Dat klinkt goed! Ik hoop dat ze hier in de buurt ook verkrijgbaar zijn.
     
    Back
    Naar boven