- Waardering
- 10.277
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker bulk bakjeHet is weer high carb dag
Pre workout meal:
150 gram rundergehakt
100 gram basmati rijst
200 groenten (Mexicaanse roerbakgroente + extra kidneybonen en erwten)
Zeezout
Johnny boer picadillo kruiden![]()

goed drinkweer morgen, zet em maar vast koud!!Morgen jarig en 2 appeltaarten + monchou gemaakt.
Nu lekker genieten van een vers warm stukje appeltaart![]()

Ik zeg; perfecte voorbereiding. Monchou is hier altijd standaard. Als ik het niet doe staan ze in de rij om me een blauw oog te slaan hahahaMorgen jarig en 2 appeltaarten + monchou gemaakt.
Nu lekker genieten van een vers warm stukje appeltaart![]()
Heb best wat geprobeerd maar smaken allemaal naar niks. Jam kan je extreem laag in kcal krijgen in de supermarkt, en anders gewoon een paar kcal spenderen aan stroop. Zoveel grammen gebruik je toch niet.Het is best lastig om in de supermarkt een light stroop/syrup of wat dan ook te vinden. Heb je die van body fit ook geprobeerd toevallig?
Heb best wat geprobeerd maar smaken allemaal naar niks. Jam kan je extreem laag in kcal krijgen in de supermarkt, en anders gewoon een paar kcal spenderen aan stroop. Zoveel grammen gebruik je toch niet.
Heb best wat geprobeerd maar smaken allemaal naar niks. Jam kan je extreem laag in kcal krijgen in de supermarkt, en anders gewoon een paar kcal spenderen aan stroop. Zoveel grammen gebruik je toch niet.
SuperPlus, dat je van light siropen extreem veel nodig hebt voor een beetje "smaak". Als je bijvoorbeeld Dadelsiroop gebruikt, heb je met 10 gram al een goede smaak voor zo'n +- 30/40 kcal.

Ja maar waar koop je die? Amazon?
Heb ze even 5 minuutje op het aanrecht laten liggen. Semi fredo banano fresco. 
Jammer dat het geen hoax is. Was epic geweest als je daar dan op een bevroren banaan zit te kauwen terwijl je je afvraagt wtf je aan het doen bent en doorkrijgt dat je irl getrollt bent.Ik hoorde ooit iemand vertellen die gepelde bananen invroor, en vervolgens ook bevroren als een soort ijsje at.
Leek mij raar, maar het is wel mega praktisch. Altijd rijpe bananen op voorraad en makkelijk afwegen -> kcals verrekenen.
Net geprobeerd, en gek genoeg erg lekker.
Blijvertje. Lekker, praktisch.. Even trosje bananen in stukjes invriezen. Ontdekking van de week.![]()