Aline
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7.592
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 64kg
#nowaste 🤣🤣Mislukt brood smeersel fungeert prima als pastasaus![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#nowaste 🤣🤣Mislukt brood smeersel fungeert prima als pastasaus![]()
![]()
Wat je zegt ben je zelf.
Daar zijn de meningen dan weer aardig over verdeeld vandaag🤣
Gewoon in de helft doorsnijden,de pitten eruit halen,wat olijfolie erop en 40 min. de oven in. Kun je het gewoon uit de schil scoopen.
Wat is dit eigenlijk? Nog nooit gezien maar ziet er wel lekker uit
Shakshuka. Tomatenblokjes en een beetje tomatenpuree met paprika's, ui, peper, champignons, allerlei kruiden (vaak komijn, kurkuma, paprikapoeder, chili, koriander,zout) geitenkaas en eieren. Lekker met naanbrood maar ook met rijst. Of beideWat is dit eigenlijk? Nog nooit gezien maar ziet er wel lekker uit
Ook gehakt of ander vlees erin?Shakshuka. Tomatenblokjes en een beetje tomatenpuree met paprika's, ui, peper, champignons, allerlei kruiden (vaak komijn, kurkuma, paprikapoeder, chili, koriander,zout) geitenkaas en eieren. Lekker met naanbrood maar ook met rijst. Of beide
Receptje gevondenShakshuka. Tomatenblokjes en een beetje tomatenpuree met paprika's, ui, peper, champignons, allerlei kruiden (vaak komijn, kurkuma, paprikapoeder, chili, koriander,zout) geitenkaas en eieren. Lekker met naanbrood maar ook met rijst. Of beide
is nog niet eens zo heel veel werk, projectje voor komende vrijdag 
Nee, maar kan wel, met chorizo is t ook erg lekker!
Je kan er vanuit gaan dat 99% van wat ik kook niet zo heel veel werk is🤣Receptje gevondenis nog niet eens zo heel veel werk, projectje voor komende vrijdag
![]()
Wat zien jouw maaltijden er toch altijd heerlijk uit! Bij mij later deze week ook shakshuka op het menu, mjam!
Ik doe een halve 30 min. in de airfryer op 180. Dan vul ik m met wat geprepte bolognesesaus en kaas en dan nog 10-15 minuutjes
Ik doe een halve 30 min. in de airfryer op 180. Dan vul ik m met wat geprepte bolognesesaus en kaas en dan nog 10-15 minuutjes