Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Mwhoa, eiwit wil je redelijk consistent houden. Ik zou soweiso m'n dieet onder de loep nemen als ik in de "gevarenzone" kwam met vijf gram minder. Heck, als ik het goed herinner mogen voedingslabels van de overheid 20% afwijken. Dus het zou zo maar kunnen dat je de ene batch vijf gram meer eiwit binnenkrijgt dan de andere.

Ik zelf zit liever in de upper range qua eiwitten zodat ik 100% safe zit dan krampachtig aan die 1,6 - 1,8g eiwit studies vasthouden

Nou als je 1.93 bent en 75kg weegt, Hoop ik voor hem dat die aan het bulken is. Dan gaat het echt niet uitmaken als je de ene dag 200 gram en de andere dag 300 gram kwark binnen krijgt.

160 gram tonijn in eigen nat
240 gram halve perziken op sap
10 gram mayo

Eentje voor na de workout.

Bijlagen

• 20200925_203509.jpg
    20200925_203509.jpg
    153 KB · Weergaven: 58
Ik heb een vraagje voor jullie.

Op m'n werk hebben we een grote koelkast. Ik heb net wat bakken kwark ingeslagen, zodat ik in de ochtend de helft van zo'n bak kan pakken als ontbijt. Scheelt weer bakjes van thuis meenemen en afwassen etc.

Normaal weeg ik m'n voeding altijd af. Dat zal niet nu niet gaan. Dat is kut voor m'n autisme.

Iemand tips?
Ik heb een weegschaal in de keukenla gelegd 😀

• Haha
Waarderingen: Onit
Avondeten.
IMG_20200928_213828.jpg

Meal prep. Zwarte (ogen) bonen prutteltje met tomaat, spinazie, andere groenten, kruiden, bouillon.
IMG_20200928_132806.jpg

.

Terug
Naar boven