- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Niemand is makkelijk als iemand tegenover je net een shoarmaschotel heeft zitten wegdrukken....Ik weet al wat hij bedoeld. Nee zij is niet zo makkelijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand is makkelijk als iemand tegenover je net een shoarmaschotel heeft zitten wegdrukken....Ik weet al wat hij bedoeld. Nee zij is niet zo makkelijk
Kijk je wel uit met je verzuurde glutes van de hip thrusts van vannacht?
Zij maakte die fotoNiemand is makkelijk als iemand tegenover je net een shoarmaschotel heeft zitten wegdrukken....
. Ik maakte zelf geen foto van het etenHet is toch bij tijden of ik mn eigen maaltijden voorbij zie komen hahahaIndonesisch ofzo. Met kokosmelk, ketjap en crème frêche en veel kruiden, habanero, sambal en groenten, kip en rijst.
![]()
Goede reden om je dieet door te laten verpesten dus😂Dieet beetje verpest door date.
Shoarma schotel en als toetje kunefe en mojito waterpijp
![]()
Hahaha die bestwel aardige baas heeft maar mazzel met zo'n feeder als werknemer😍M'n best wel aardige baas komt dan eindelijk m'n tweede monitor gewoon thuis afleveren.
Mijn inner-feeder werd geactiveerd, en deze morgen gelijk een paar kaneelkruimelmuffins gebakken, rammetjevol bruine suiker en margarine. Vegan, dat dan weer wel
![]()
Gotta lov'em TABs!