AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ieder slaapt vast al, maar ik wilde nog graag m'n ontbijtje van vandaag met jullie delen:)

DSC01930.jpg

[/QUOTE]
Lekker belangrijk. Weinig eiwit veel carbs beetje vet. Tussen 500 en 700kcal inderdaad.
Thanks. Voor mensen die macro's tracken of IIFIYM eten kan het natuurlijk wel interessant zijn, maar ik neem aan dat je dat niet verbaast op een BB-forum.

Laatst bewerkt:
probleem is ik weeg niks af doe alles op het oog/gevoel, dus het is een "ongeveer recept"
2 eieren, 1 avocado, havermout ( denk 3 eetlepels maar dat weet ik niet precies, ik kijk met mengen dat het mengsel niet meer te nat is), sap van een halve citroen, scheut zoetstof, heel klein beetje bakpoeder.
alles mengen en in een kommetje doen. 4 a 5 min in magnetron.
het is lekker fris, keer wat anders.

ik moet zo werken dus het was nu een beetje vlug vlug maar een volgende keer zou ik de bovenkant nog insmeren met een beetje philedelpia light en wat gehakte pistache nootjes er op doen, dan oogt het mooier/ feestelijker en komt de groene kleur ook beter uit.

mocht je in de bulk zitten en niet gezond hoeven te doen, de inspiratie komt van dit recept ( grote cake uit de oven met veel suiker)

Terug
Naar boven