apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Nice! Hoe waren ze?@apfelstrudel Aangezien jij verstand van zaken hebt, heb ik de zucchini balls besteld. En uiteraard moussaka.
![]()
![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice! Hoe waren ze?@apfelstrudel Aangezien jij verstand van zaken hebt, heb ik de zucchini balls besteld. En uiteraard moussaka.
![]()
![]()
![]()
volle melk? nog lekkerderderFluff upgrade. Peer, blauwe bessen en cacao. Nu met melk ipv water. Veel lekkerder![]()

Ben onderweg.
halfvol, enige dat ik in huis heb. Binnenkort even n litertje halen bij de boer hier in de buurt...zo uit de melktank..heerlijk!

Ziet er weer verdraaid lekker uit!Laatste avondmaal was superuitgebreid. Keus uit 5 grote vissen, dus degene die aangeraden werd maar genomen, want geen idee wat het allemaal was . Geen idee hoe ie heette, heb alleen zwaardvis onthouden, die was het dus niet. De rest wist ie alleen maar in het Grieks.
Daaronder ligt nog een red mullet verborgen. De shrimps in sauce waren ook top en lam met kaas uit de oven ook.
![]()

Dat bordje visLaatste avondmaal was superuitgebreid. Keus uit 5 grote vissen, dus degene die aangeraden werd maar genomen, want geen idee wat het allemaal was . Geen idee hoe ie heette, heb alleen zwaardvis onthouden, die was het dus niet. De rest wist ie alleen maar in het Grieks.
Daaronder ligt nog een red mullet verborgen. De shrimps in sauce waren ook top en lam met kaas uit de oven ook.
![]()
die lam ook trouwens. Goed gebruik gemaakt van dat laatste avondmaal!Goed, maar om eerlijk te zijn niet direct m'n favoriete appetizer. Halloumi vind ik persoonlijk echt lekker..
Helaas volgt na het laatste avondmaal mijn kruisiging.Dat bordje visdie lam ook trouwens. Goed gebruik gemaakt van dat laatste avondmaal!

We blijven lekker tekstvast, hoop dat je niet pas na 3 (voedselvergiftiging) + 40 dagen (quarantaine) gaat vliegen.Goed, maar om eerlijk te zijn niet direct m'n favoriete appetizer. Halloumi vind ik persoonlijk echt lekker..
Helaas volgt na het laatste avondmaal mijn kruisiging.
Morgen Thessaloniki verkennen, waar vanaf morgen ook buiten een mondkapjesplicht en avondklok geldt .
Zoiets denk ik, de structuur zet er net een beetje tussenin
Wel lekker smeuiig enzo.Jullie zijn met 10 man thuis?
2 en de hond.
Hemel op aarde. Die kaas..bacon..ei..dat stokbrood

En een klein dutje erna.
Ach, nouja, zolang je maar weer opstaat komt alles weer goed. Alvast bedankt voor het dragen van onze zondeschuld. Goede workout trouwensHelaas volgt na het laatste avondmaal mijn kruisiging.
Morgen Thessaloniki verkennen, waar vanaf morgen ook buiten een mondkapjesplicht en avondklok geldt .