Aline
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7.592
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 64kg
Dikke foodcoma ja hahahha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dikke foodcoma ja hahahha
mooie tulband en prima gelukt!!Zoiets denk ik, de structuur zet er net een beetje tusseninWel lekker smeuiig enzo.
Het was een experimentje met bamboemeel, en andere vezelmix, een eitjes en wat olie, zoetstof, cacao...de hele unit kwam neer op slechts 685 kcals en superlaag in khd![]()

Ja vader.We blijven lekker tekstvast, hoop dat je niet pas na 3 (voedselvergiftiging) + 40 dagen (quarantaine) gaat vliegen.
(3 dagen, Goede Vrijdag t/m Pasen, 40 dagen tussen de Opstanding en Hemelvaart)
Denk aan de kapitelen en interpunctie, mijn geliefde Zoon.

Je bent echt een MasterChef. Doet me denken aan toen we bij kennissen in Vietnam waren. Die hadden een huismeid die ook geweldige loempia's maakte. Met z'n vijven echt een ziek grote hoeveelheid op. Dat waren trouwens loempia's met wit, zacht deeg. Echt heel anders en supperlekker. Dat je buikpijn hebt, maar toch door blijft eten.Loempia's gemaakt.
![]()
![]()
![]()
Kleine 5 mins gefrituurd op 175 C.
![]()
Ze zijn beter dan die bij je lokale Vietnamese loempiakraam tbh. En super simpel om zelf te maken.
![]()
Deze in plasticfolie gerold om in te vriezen. Altijd chill om loampia's te hebben liggen als snack.
![]()
![]()
Oooo

Rustdag vandaag.

Thnx voor het complimentJe bent echt een MasterChef. Doet me denken aan toen we bij kennissen in Vietnam waren. Die hadden een huismeid die ook geweldige loempia's maakte. Met z'n vijven echt een ziek grote hoeveelheid op. Dat waren trouwens loempia's met wit, zacht deeg. Echt heel anders en supperlekker. Dat je buikpijn hebt, maar toch door blijft eten.![]()
Denk t. Daar leek het inderdaad op.Thnx voor het compliment![]()
Misschien waren die loempia's gemaakt van rijstpapier en dan gestoomd (zoals bij dim sum).