AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20201028_182331.jpg

IMG_20201028_183725.jpg

IMG_20201028_183759.jpg
De kaas ziet er niet echt gesmolten uit. Heb je die er zelf nog extra op gegooid of smelt veganistische 'kaas' niet?

Zalmsoep met dille en mosterd.
Soort nasi met rijst, kip, groenten, 10 soorten kruiden, boemboe, ketjap, vissaus, sambal badjak extra heet, adjuma, verse gember, laaswortel, kurkuma en citroengras. Tafelzuur, shotje, thee. Bij kaarslicht en wierrook uiteraard.
IMG_20201028_201117.jpg

Merendeel van de kazen smelten niet supergoed (duurt langer). Er zijn er wel, en betere, maar Domino's gebruikt deze niet.
Je zou eens buffelmozarella moeten proberen. :heart: Ook lekker met insalata caprese, top bij pizza (of vooraf).
Gorgonzola en gruyère zijn ook top voor de topping.

Oja shit . Dat wist ik wel. Wist niet dat er vegan pizza's werden verkocht. Er zijn tal van vegan kazen, ook geraspte en mozzarella, maar ik weet niet of die goed smelten. Er zijn ook specifieke pizza kazen die vegan zijn.

Oja shit . Dat wist ik wel. Wist niet dat er vegan pizza's werden verkocht. Er zijn tal van vegan kazen, ook geraspte en mozzarella, maar ik weet niet of die goed smelten. Er zijn ook specifieke pizza kazen die vegan zijn.
Alles is tegenwoordig vegan te krijgen, is marketing, is geld verdienen.

Alles is tegenwoordig vegan te krijgen, is marketing, is geld verdienen.
Ja, maar de vraag moet wel groot genoeg zijn . Je ziet dat er nu al veel meer vega(n) producten zijn dan tien jaar geleden en dat deze ook steeds beter worden qua smaak en structuur. Nog lang niet alles is vegan te verkrijgen en al helemaal niet in restaurants. Of het is wel te verkrijgen, maar niet te pruimen. (Net als glutenvrij, denk aan schär.) In een land als Frankrijk is.het nog steeds bedroevend.

Ja, maar de vraag moet wel groot genoeg zijn . Je ziet dat er nu al veel meer vega(n) producten zijn dan tien jaar geleden en dat deze ook steeds beter worden qua smaak en structuur. Nog lang niet alles is vegan te verkrijgen en al helemaal niet in restaurants. Of het is wel te verkrijgen, maar niet te pruimen. (Net als glutenvrij, denk aan schär.) In een land als Frankrijk is.het nog steeds bedroevend.
Zonder iets over Veganisme en veganisten te willen zeggen, maar als de commercie ermee aan de haal gaat, dan is het idealisme vaak ver te zoeken en krijg je troep met een mooi verhaal.

Voorbeeld: Heel veel vleesvervangers zitten vol met zout en andere troep.

Zonder iets over Veganisme en veganisten te willen zeggen, maar als de commercie ermee aan de haal gaat, dan is het idealisme vaak ver te zoeken en krijg je troep met een mooi verhaal.

Boeie? Zout is leven

Hi! Wij kennen elkaar nog niet, maar ik eet dat niet.
Maar toch bedankt!
Hoezo niet? Is gewoon vegan. Je eet toch ook vegan kipstuckjes enzo.

Waarom is zout troep ???
Een wat versta je onder 'andere troep'?

Waarom is zout troep ???
Een wat versta je onder 'andere troep'?
Zout is fantastisch, teveel zout (zeker ongemerkt toegevoegd aan van alles en nog wat) is troep.

Andere troep is bijvoorbeeld een overdaad aan verzadigde vetten.

Terug
Naar boven