- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
De kaas ziet er niet echt gesmolten uit. Heb je die er zelf nog extra op gegooid of smelt veganistische 'kaas' niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kaas ziet er niet echt gesmolten uit. Heb je die er zelf nog extra op gegooid of smelt veganistische 'kaas' niet?
Merendeel van de kazen smelten niet supergoed (duurt langer). Er zijn er wel, en betere, maar Domino's gebruikt deze niet.De kaas ziet er niet echt gesmolten uit. Heb je die er zelf nog extra op gegooid of smelt veganistische 'kaas' niet?
Fixed.

Je zou eens buffelmozarella moeten proberen.Merendeel van de kazen smelten niet supergoed (duurt langer). Er zijn er wel, en betere, maar Domino's gebruikt deze niet.
Ook lekker met insalata caprese, top bij pizza (of vooraf).Ze is veganistisch

Dacht... geef maar een like.. dan is het netto echt die 1dislikeWeet niet wat ik morgen moet eten. Bij 1dislike haal ik sushi op. 💪😋
Ha drunker jokes on uhuuuuuu

Oja shit . Dat wist ik wel. Wist niet dat er vegan pizza's werden verkocht. Er zijn tal van vegan kazen, ook geraspte en mozzarella, maar ik weet niet of die goed smelten. Er zijn ook specifieke pizza kazen die vegan zijn.
Alles is tegenwoordig vegan te krijgen, is marketing, is geld verdienen.Oja shit . Dat wist ik wel. Wist niet dat er vegan pizza's werden verkocht. Er zijn tal van vegan kazen, ook geraspte en mozzarella, maar ik weet niet of die goed smelten. Er zijn ook specifieke pizza kazen die vegan zijn.
Ja, maar de vraag moet wel groot genoeg zijn . Je ziet dat er nu al veel meer vega(n) producten zijn dan tien jaar geleden en dat deze ook steeds beter worden qua smaak en structuur. Nog lang niet alles is vegan te verkrijgen en al helemaal niet in restaurants. Of het is wel te verkrijgen, maar niet te pruimen. (Net als glutenvrij, denk aan schär.) In een land als Frankrijk is.het nog steeds bedroevend.Alles is tegenwoordig vegan te krijgen, is marketing, is geld verdienen.
Zonder iets over Veganisme en veganisten te willen zeggen, maar als de commercie ermee aan de haal gaat, dan is het idealisme vaak ver te zoeken en krijg je troep met een mooi verhaal.Ja, maar de vraag moet wel groot genoeg zijn . Je ziet dat er nu al veel meer vega(n) producten zijn dan tien jaar geleden en dat deze ook steeds beter worden qua smaak en structuur. Nog lang niet alles is vegan te verkrijgen en al helemaal niet in restaurants. Of het is wel te verkrijgen, maar niet te pruimen. (Net als glutenvrij, denk aan schär.) In een land als Frankrijk is.het nog steeds bedroevend.
Zonder iets over Veganisme en veganisten te willen zeggen, maar als de commercie ermee aan de haal gaat, dan is het idealisme vaak ver te zoeken en krijg je troep met een mooi verhaal.
Voorbeeld: Heel veel vleesvervangers zitten vol met zout en andere troep.
Hi! Wij kennen elkaar nog niet, maar ik eet dat niet.Je zou eens buffelmozarella moeten proberen.Ook lekker met insalata caprese, top bij pizza (of vooraf).
Gorgonzola en gruyère zijn ook top voor de topping.
Hoezo niet? Is gewoon vegan. Je eet toch ook vegan kipstuckjes enzo.Hi! Wij kennen elkaar nog niet, maar ik eet dat niet.
Maar toch bedankt!
veganvvocals.com
Boeie? Dat was slechts een voorbeeld
Waarom is zout troepZonder iets over Veganisme en veganisten te willen zeggen, maar als de commercie ermee aan de haal gaat, dan is het idealisme vaak ver te zoeken en krijg je troep met een mooi verhaal.
Voorbeeld: Heel veel vleesvervangers zitten vol met zout en andere troep.

Zout is fantastisch, teveel zout (zeker ongemerkt toegevoegd aan van alles en nog wat) is troep.Waarom is zout troep
Een wat versta je onder 'andere troep'?
Ik ben afgeleid door je pf maar snap wel wat je bedoelt, iets met kaas en domino’s.Merendeel van de kazen smelten niet supergoed (duurt langer). Er zijn er wel, en betere, maar Domino's gebruikt deze niet.