- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Wat kan die vrouw koken he!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat kan die vrouw koken he!
Wat voor een barbaar en slecht mens ben jij eigenlijk. Je "bulkt". Wat doe je? Een slaatje en een watertje in de MacDo.
Dacht je serieus 4 stukken vlees ging etenBiefstuk, gebakken ui en champignons , rösti en bloemkool![]()

ik denk heeft ie van de kleine zn bord gepikt?Ziet er heerlijk uit, maar heb je echt 3 aardappelpartjes in de oven gestopt?![]()
alleen voor de foto Biefstuk, gebakken ui en champignons , rösti en bloemkool![]()

Wat voor een barbaar en slecht mens ben jij eigenlijk. Je "bulkt". Wat doe je? Een slaatje en een watertje in de MacDo.
Ze zouden jou een internationale ban moeten geven op alle fastfoodketens. Schandalig gewoon.

Haha nee joh, ik had 2 schalen in de oven zitten. Had er ook flink wat mayonaise bij gegeten. Maar nu zie het er mooier uit anders wordt het bord zo vol.Ziet er heerlijk uit, maar heb je echt 3 aardappelpartjes in de oven gestopt?![]()

"opgeblazen". 70kg op 1m93.Geen zin om opgeblazen te zijn tijdens m'n training van een uurtje.![]()
Ik heb nog wel een worst als toetje.
Ben jij Nick, van EtenmetNick op YT?Haha nee joh, ik had 2 schalen in de oven zitten. Had er ook flink wat mayonaise bij gegeten. Maar nu zie het er mooier uit anders wordt het bord zo vol.![]()
Ben jij Nick, van EtenmetNick op YT?
Is wel een aanrader voor mensen die niet houden van onnodig moeilijk doen, maar ik vind het ook leuk.
Ben jij dan de bedenker van de Apfelstrüdel.Haha nee maar het is wel een grappige gast. Ik kijk ook wel eens zijn filmpjes.

Die heb ik het laatst ook gehad, best lekker, wel 2e voor 1reep moeten betalen

Bij het Kruidvat 4 voor € 1,79.Die heb ik het laatst ook gehad, best lekker, wel 2e voor 1reep moeten betalen![]()