AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

360D256C-E487-412E-A393-D3C13FDBEE62.jpeg

Binnenkort maar bestellen bij musclemeat, beetje zat van koken hahahaha
Je zal versteld staan wat een opluchting MM kip is tegenover je eigen droge gebakken prakkie. Ik ga nooit meer terug naar m'n eigen kipfilet bakken.

Je zal versteld staan wat een opluchting MM kip is tegenover je eigen droge gebakken prakkie. Ik ga nooit meer terug naar m'n eigen kipfilet bakken.
Heb je ook extra vriezer aangeschaft? Wat bestel je nog meer en welke smaak zou je aanraden? Haal je ook nog meer daar?

Heb je ook extra vriezer aangeschaft? Wat bestel je nog meer en welke smaak zou je aanraden? Haal je ook nog meer daar?
Alles zit heel compact verpakt dus je kan redelijk wat kwijt. Ik denk dat ik in een lade, met wat geprop een kilo of 5-8 kip kwijt kan. Ik zou even in het musclemeat topic kijken maar dit zijn wel m'n staples.
Hele malse kip die neutraal smaakt
En de roasted variant waarvan ik doorgaans de sate smaak koop.
Groente/rijst haal ik gewoon uit de supermarkt

Alles zit heel compact verpakt dus je kan redelijk wat kwijt. Ik denk dat ik in een lade, met wat geprop een kilo of 5-8 kip kwijt kan. Ik zou even in het musclemeat topic kijken maar dit zijn wel m'n staples.
Hele malse kip die neutraal smaakt
En de roasted variant waarvan ik doorgaans de sate smaak koop.
Groente/rijst haal ik gewoon uit de supermarkt
CE1BC2CE-D630-4568-8EB6-5E3E2BD0191E.png

ben benieuwd brah

Mag dit? :bang:
Nja , laten we dan maar zeggen ter bevordering van de multiculturele samenleving en verbroedering.

Thaise groene curry met Griekse salade en ouzo. :roflol:
IMG_20201030_213621.jpg
IMG_20201030_205200.jpg
IMG_20201030_204313.jpg

• Haha
Waarderingen: BB_
Koekenbakker. Pannenkoeken met parmezaan. Oké valsspel want niet voor mezelf. Binnenkort wel want de berichten waren positief😂 goedgekeurd door het testpanel
IMG_20201031_073057.jpg

Prutsen in de keuken deel zoveel, zelf naanbroodjes bak ken, die kunnen ook prima als laat ontbijt cq vroege lunch, toch ?
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven