Aline
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7.592
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 64kg
Volgens de hond zelf hoort ie daar wel. En kunnen wij m nog even zien

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens de hond zelf hoort ie daar wel. En kunnen wij m nog even zien

Je zal versteld staan wat een opluchting MM kip is tegenover je eigen droge gebakken prakkie. Ik ga nooit meer terug naar m'n eigen kipfilet bakken.![]()
Binnenkort maar bestellen bij musclemeat, beetje zat van koken hahahaha
Heb je ook extra vriezer aangeschaft? Wat bestel je nog meer en welke smaak zou je aanraden? Haal je ook nog meer daar?Je zal versteld staan wat een opluchting MM kip is tegenover je eigen droge gebakken prakkie. Ik ga nooit meer terug naar m'n eigen kipfilet bakken.
Top foto! Ps die patat ziet er heel uit’
Alles zit heel compact verpakt dus je kan redelijk wat kwijt. Ik denk dat ik in een lade, met wat geprop een kilo of 5-8 kip kwijt kan. Ik zou even in het musclemeat topic kijken maar dit zijn wel m'n staples.Heb je ook extra vriezer aangeschaft? Wat bestel je nog meer en welke smaak zou je aanraden? Haal je ook nog meer daar?
musclemeat.nl
musclemeat.nl
Alles zit heel compact verpakt dus je kan redelijk wat kwijt. Ik denk dat ik in een lade, met wat geprop een kilo of 5-8 kip kwijt kan. Ik zou even in het musclemeat topic kijken maar dit zijn wel m'n staples.
Hele malse kip die neutraal smaakt
En de roasted variant waarvan ik doorgaans de sate smaak koop.![]()
Kant-en-Klare Kipfilethaas Chunks - 2,5KG IQF - Muscle Meat
Kant-en-Klare Kipfilethaas Chunks - 2,5KG IQF bestel je bij Muscle Meat, dé online supermarkt voor iedereen die van gezond, gemak en voordelig houdt.musclemeat.nl
Groente/rijst haal ik gewoon uit de supermarkt![]()
Roasted kipfiletblokjes - Saté (2.5kg IQF)
Lab getest: 100gr roasted kipfiletblokjes Saté bevat: Energie: 133kcal Koolh: 3.0 gram waarvan 0.9gr suiker Eiwit: 24.7 gram Vet: 2.4 gram waarvam verzadigd 0.6gram Zout: 0.musclemeat.nl
Iets Christelijks en iets Boeddhistisch, Islamofoob!Mag dit?
Nja , laten we dan maar zeggen ter bevordering van de multiculturele samenleving en verbroedering.
Thaise groene curry met Griekse salade en ouzo.
![]()
![]()
![]()

Mekka niet zo, wollah abi.Iets Christelijks en iets Boeddhistisch, Islamofoob!![]()
Hoe is deze?
Die kunnen altijd. Alles kan altijd. Lekker doen wat je zelf wilt! Eet smakelijk alvastPrutsen in de keuken deel zoveel, zelf naanbroodjes bak ken, die kunnen ook prima als laat ontbijt cq vroege lunch, toch ?![]()
Aan eten zit geen tijd gebondenPrutsen in de keuken deel zoveel, zelf naanbroodjes bak ken, die kunnen ook prima als laat ontbijt cq vroege lunch, toch ?![]()
![]()

Met belangrijke sidenote dat nachtelijke calorieën niet tellen.
Inderdaad!Met belangrijke sidenote dat nachtelijke calorieën niet tellen.
Vanaf acht uur tellen ze niet meer toch?Met belangrijke sidenote dat nachtelijke calorieën niet tellen.