XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

16041625250043364097367308180744.jpg

Weet iemand iets om bij je eiwitshake te gooien voor de extra vetten? (Low carb dieet)
Eerst deed ik water, twee scoopies eiwit en 1 a 2 eetlepels olijfolie voor de vetten.
Vrij simpel, maar wil wat anders proberen.
Heb vandaag sojamelk (laag in koolhydraten), 1 eetl. slagroom en olijfolie geprobeerd. Slagroom maakt het weer te dik.
Bring it in

Moet het perse in je shake ?
Anders gewoon wat noten erbij eten

Weet iemand iets om bij je eiwitshake te gooien voor de extra vetten? (Low carb dieet)
Eerst deed ik water, twee scoopies eiwit en 1 a 2 eetlepels olijfolie voor de vetten.
Heb vandaag sojamelk (laag in koolhydraten), 1 eetl. slagroom en olijfolie geprobeerd. Slagroom maakt het weer te dik.
Bring it in
Avocado blenden en er door of pindakaas, kokosmelk

Bring it in
Volle melk ipv water :).

Moet het perse in je shake ?
Anders gewoon wat noten erbij eten
Gewoon inderdaad puur voor de shake, die af en toe tussen maaltijden gedronken wordt of als vervanging

Avocado blenden en er door of pindakaas, kokosmelk
Heb helaas geen blender, maar toch eens aanschaffen binnekort en avocado proberen thanks
Dacht dus al het water te vervangen met sojamelk of iets wat niet veel carbs bevat, maar de overige voedingswaardes van sojamelk is ook net niks. Volle melk lijkt me niet heel slim met een low carb dieet? Drink ongeveer 2 tot 3 shakes per dag, das al 600-900ml per dag, met volle melk zou dat 27-40g carbs extra per dag zijn

Dan neem je lactose vrije melk :)

Kokosmelk uit blik.
Wordt t te dik beetje water erbij.
Wat erg lekker is en smaakvoller dan olijfolie, walnootolie. Maar dat is wel duur. Je hebt ook hazelnoot olie.

Afhankelijk van de smaak whey kan je ook cacao toevoegen. Ik kieper zo ergens een eetlepel cacao in.
Eventueel gewoon wat pure chocolade erdoor raspen.

Ook lekker is vanille whey of chocowhey met een lepel cacao en wat druppels sinaasappel olie..... en dan nog wat stukjes pure choco erdoor...

Thanks thanks. Ga er wat mee doen.
Mijn whey smaak is chocolate cookies of white chocolate dus cacao ook nog eens toevoegen lijkt me overbodig ;)
Smaak olijfolie zit me écht niet tegen. Merk gewoon niet dat er olijfolie doorheen zit

Wellicht is dit iets? https://www.ah.nl/producten/product/wi161932/ah-kokosmelk
Uit n pakje

Terug
Naar boven