- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voordeel wat ik vind van cacao... is dat je de echte pure bittere smaak van chocolade erdoor krijgt. Zelfs met choco smaak. Ik hou van extra puurThanks thanks. Ga er wat mee doen.
Mijn whey smaak is chocolate cookies of white chocolate dus cacao ook nog eens toevoegen lijkt me overbodig![]()

Aha... oke... Maar de smaak van notenolie proef je echt wel! Is een zalige combi met choco.Smaak olijfolie zit me écht niet tegen. Merk gewoon niet dat er olijfolie doorheen zit
Is een prima optie! Ik haal zelf wel bij de toko of lidl.. dan is het 0,89 cent voor 400 mlWellicht is dit iets? https://www.ah.nl/producten/product/wi161932/ah-kokosmelk
Uit n pakje

Ik ga per direct notenolie en kokosmelk halen bij de appie nouVoordeel wat ik vind van cacao... is dat je de echte pure bittere smaak van chocolade erdoor krijgt. Zelfs met choco smaak. Ik hou van extra puur
Aha... oke... Maar de smaak van notenolie proef je echt wel! Is een zalige combi met choco.
Is een prima optie! Ik haal zelf wel bij de toko of lidl.. dan is het 0,89 cent voor 400 ml
edit: lidl 0,79 cent
edit 2: let wel op... je hebt cocosmelk en klappermelk. De eerste is 170 kcal per 100 gr en vetter en minder kh. De tweede is maar 70 kcal en meer kh

Ben heeeeel benieuwdIk ga per direct notenolie en kokosmelk halen bij de appie nou
Laat jullie ergens morgen weten over de bevindingen...

Haha, ik heb hetzelfde met dropshot.Ik word bij het zien van deze fles al ziek. Verder geen commentaar
Blue Curaçao

Ik had het met ouzo, maar daar ben ik gelukkig overheen. Zo hard over m'n nek gegaan (+ van nog 2 andere dranken) met schoolexcursie. Wel mooi het nationaal monument van Italië ondergekotst.

Daar kun je vet lekkere gerechten mee maken, m.n. Aziatisch. Gewoon door een roerbak van kip en groenten mikken kan ook, lekker met veel kruiden en rijst.Ik ga per direct notenolie en kokosmelk halen bij de appie nou
Laat jullie ergens morgen weten over de bevindingen...
Zoals het hoortIk had het met ouzo, maar daar ben ik gelukkig overheen. Zo hard over m'n nek gegaan (+ van nog 2 andere dranken) met schoolexcursie. Wel mooi het nationaal monument van Italië ondergekotst.![]()
Was een vooruitziende blik dat zij Corona zouden verspreiden binnen Europa..
Heb ik ook bij de plaatselijke kroeg(en)Was een vooruitziende blik dat zij Corona zouden verspreiden binnen Europa..
Pindakaas, noten, avocado, cacao, olijfolie/lijnzaadolie/mct olie, pompoenpitolie etc.Weet iemand iets om bij je eiwitshake te gooien voor de extra vetten? (Low carb dieet)
Eerst deed ik water, twee scoopies eiwit en 1 a 2 eetlepels olijfolie voor de vetten.
Vrij simpel, maar wil wat anders proberen.
Heb vandaag sojamelk (laag in koolhydraten), 1 eetl. slagroom en olijfolie geprobeerd. Slagroom maakt het weer te dik.
Bring it in
Ik kook helaas heel simpel; met de airfryer. Gebruik gewoon bakplaat met een cooking sprayDaar kun je vet lekkere gerechten mee maken, m.n. Aziatisch. Gewoon door een roerbak van kip en groenten mikken kan ook, lekker met veel kruiden en rijst.
Zet die er maar naast.🙈 het is zondag 6.30 en ik ontwikkel opeens een kater zonder gedronken te hebben
Net shake op:
Top!@Aline
Net shake op:
100ml kokosmelk
200ml water
2etl. Walnoot olie
Whey en psyllium
was een lekker koud dik papje die ik zo naar binnen werk, ik zou de kokosmelk weleens nemen zo! Walnootolie begrijp ik dat de smaak anders is, maar verschil in praktijk tegenover de olijfolie: weinig verschil in smaak shake
Super!@Aline
Net shake op:
100ml kokosmelk
200ml water
2etl. Walnoot olie
Whey en psyllium
was een lekker koud dik papje die ik zo naar binnen werk, ik zou de kokosmelk weleens nemen zo! Walnootolie begrijp ik dat de smaak anders is, maar verschil in praktijk tegenover de olijfolie: weinig verschil in smaak shake

zorg dat-ie thuis "blijft"!!Komt mn zoon even met een goed plan op de proppen. Mijn lunch is me voorgeschoteld vandaag, jong geleerd...🥳![]()
![]()