MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Aziatische beef salade met diamanthaas
20201107_181547.jpg

Simpel receptje bij geschreven:
Kheb de wat hardere groenten (wortel, haricots vertes, brocolli) eerst geblancheerd (3 mins) in runderbouillon, daarna kort geroerbakt en afgeblust met vissaus/zoete sojasaus/sojasaus/honing. De sla eronder (eikenblad sla melange, rode bietjes, tomaten, komkommer, taugé, bosui) aangemaakt met een dressing van wat sesamolie, olijfolie en vers limoensap)

De biefstuk gebakken op hoog vuur, 5 mins in de oven op 180 C, 5 mins laten rusten, toen mooie stukjes van gesneden en deze op hoog vuur 30 secs nog ff gebakken en afgeblust met oestersaus.

Wat geroosterde sesamzaadjes en leftover pijnboompitjes erover en klaar.

*edit* oja en er ging nog een goede schep sambal badjak door de geroerbakte groente. Khad helaas geen gember meer in huis, dat zou em wel afmaken.

Laatst bewerkt:
Aziatische beef salade met diamanthaas
20201107_181547.jpg

Simpel receptje bij geschreven:
Kheb de wat hardere groenten (wortel, haricots vertes, brocolli) eerst geblancheerd (3 mins) in runderbouillon, daarna kort geroerbakt en afgeblust met vissaus/zoete sojasaus/sojasaus/honing. De sla eronder (eikenblad sla melange, rode bietjes, tomaten, komkommer, taugé, bosui) aangemaakt met een dressing van wat sesamolie, olijfolie en vers limoensap)

De biefstuk gebakken op hoog vuur, 5 mins in de oven op 180 C, 5 mins laten rusten, toen mooie stukjes van gesneden en deze op hoog vuur 30 secs nog ff gebakken en afgeblust met oestersaus.

Wat geroosterde sesamsaadjes en leftover pijnboompitjes erover en klaar.

*edit* oja en er ging nog een goede schep sambal badjak door de geroerbakte groente.
Ik zie volgende keer de uitnodiging wel tegemoet. Kun jij niet eens bij een meet het diner verzorgen? Zou top zijn.

Ik weet niet wat die jongen altijd op zijn bord weet te toveren, maar het ziet er 9/10x wel uit aan iets wat ik mijn hypothetische hond niet eens voor zou durven schotelen

Precies dit, volgens mij eetie ook als ontbijt, lunch en avondeten iets met bloemkool 🤣

Terug
Naar boven