Burrito
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.290
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Pics?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pics?
Graag gedaanDat is een van de opties idd bedankt voor het informeren.

Ik zie volgende keer de uitnodiging wel tegemoet. Kun jij niet eens bij een meet het diner verzorgen? Zou top zijn.Aziatische beef salade met diamanthaas
![]()
Simpel receptje bij geschreven:
Kheb de wat hardere groenten (wortel, haricots vertes, brocolli) eerst geblancheerd (3 mins) in runderbouillon, daarna kort geroerbakt en afgeblust met vissaus/zoete sojasaus/sojasaus/honing. De sla eronder (eikenblad sla melange, rode bietjes, tomaten, komkommer, taugé, bosui) aangemaakt met een dressing van wat sesamolie, olijfolie en vers limoensap)
De biefstuk gebakken op hoog vuur, 5 mins in de oven op 180 C, 5 mins laten rusten, toen mooie stukjes van gesneden en deze op hoog vuur 30 secs nog ff gebakken en afgeblust met oestersaus.
Wat geroosterde sesamsaadjes en leftover pijnboompitjes erover en klaar.
*edit* oja en er ging nog een goede schep sambal badjak door de geroerbakte groente.
Krijg meteen het liedje van Pel de Pinda in mn hoofd
Ik weet niet wat die jongen altijd op zijn bord weet te toveren, maar het ziet er 9/10x wel uit aan iets wat ik mijn hypothetische hond niet eens voor zou durven schotelen
Ik weet niet wat die jongen altijd op zijn bord weet te toveren, maar het ziet er 9/10x wel uit aan iets wat ik mijn hypothetische hond niet eens voor zou durven schotelen
Accepteer mij zoals ik ben. En niet zoals ik wezen moet.

Groenten Nat niets voor jou

@Elmasientje kan jou wel leren om voor jezelf op te komenAccepteer mij zoals ik ben. En niet zoals ik wezen moet.![]()