AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20201115_123731.jpg

Dankje is mijn laat ontbijt .p

Oef....dat je daarop kan overleven :eek:
Ik eet altijd zo... maar krijg dan wel trek in koekjes en zo over een half uurtje. en dat eet ik dan ook gewoon is mijn guilty pleasure :p maar vanaf morgen pak ik het anders aan. Wat eet jij dan voor het ontbijt?

Het ziet er heerlijk uit!

Geen idee hoe je je kcals voor de rest verdeelt over de dag, maar het lijkt wat weinig, of eet je er nog wat brood oid bij?

Suggestie: Brood erin, koek eruit.
Is goed ik eet dan nog een sneetje brood erbij thnx!

Ik eet altijd zo... maar krijg dan wel trek in koekjes en zo over een half uurtje. en dat eet ik dan ook gewoon is mijn guilty pleasure :p maar vanaf morgen pak ik het anders aan. Wat eet jij dan voor het ontbijt?
Ehm... kan wisselen...
* tijd lang 5 gebakken eieren met ham en rijst/capucijners.
* dan weer een periode geroosterd glutenvrij brood 3x met boter en 3 gebakken eieren met een bak kwark met muesli (gluten/lactose vrij) (zit met nogal wat allergieeen vandaar)
* 300 gr soyayoghurt + 100 gr havermout + pompoenpitten/zonnebloempitten/cacao (van elk 1 eetlepel) en kaneel
* 3 gekookte eieren op 6 rijstwafels + bak kwark met muesli (gluten/lactose vrij)

zoiets... rond 6:00 en om 9:00 de volgende maaltijd erin die qua kcal ook ongeveer zoiets is. :o Ik ben gewoon een vreetzak.. gaat gewoon de hele dag door :roflol:

Terug
Naar boven