XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Omdat ik met dit al vol zit voor de komende 3-4 uurtjes.

Omdat ik met dit al vol zit voor de komende 3-4 uurtjes.
Ok 😀. Als je hier mee vol zit en daardoor niet gaat snoepen (lees koeken eten) is dat natuurlijk helemaal prima!
Feit blijft wel dat je aan je kcal moet komen. Had je al uitgerekend wat je bmr zou moeten zijn? Of heb ik dat gemist

Ok 😀. Als je hier mee vol zit en daardoor niet gaat snoepen (lees koeken eten) is dat natuurlijk helemaal prima!
Feit blijft wel dat je aan je kcal moet komen. Had je al uitgerekend wat je bmr zou moeten zijn? Of heb ik dat gemist
Je hebt zeker gelijk maar ik kan echt niet in 1 keer heel veel eten. Als ik veel eet dan is mijn stoelgang echt niet oke, en voel ik me snel opgeblazen

Ik heb gisteren een aantal sticks(stickies) doorgelezen, daar stond hoe je je bmr moest berekenen, heb dit gedaan en ik kwam uit op 1581 calorieën. Met een calorietekort van 200 calorieën wil ik ong 1250-1300 calorieën per dag innemen.

Maar met dit soort maaltijden is het moeilijk om je calorieën te berekenen.

Je hebt zeker gelijk maar ik kan echt niet in 1 keer heel veel eten. Als ik veel eet dan is mijn stoelgang echt niet oke, en voel ik me snel opgeblazen

Ik heb gisteren een aantal sticks(stickies) doorgelezen, daar stond hoe je je bmr moest berekenen, heb dit gedaan en ik kwam uit op 1581 calorieën. Met een calorietekort van 200 calorieën wil ik ong 1250-1300 calorieën per dag innemen.

Je bmr is het aantal kcal dat je verbrandt zonder activiteit. Dit moet je nog vermenigvuldigen met een activiteitsfactor en dan weet je je kcal onderhoud. Daar kun je dan 200 kcal (of iets meer) vanaf trekken om een tekort te creëren.

Foto van je stoelgang?

Oh wat is echte liefde dan

7EF527F7-B30C-42A6-9DC1-C71557CAEE04.jpeg

Beetje eiwitjes nuttigen.

Je bmr is het aantal kcal dat je verbrandt zonder activiteit. Dit moet je nog vermenigvuldigen met een activiteitsfactor en dan weet je je kcal onderhoud. Daar kun je dan 200 kcal (of iets meer) vanaf trekken om een tekort te creëren.
(bmr x activiteitsfactor = kantoorbaan)
ik ben uitgekomen op de onderstaande calorieen:

je caloriebehoefte :1.384 Calorieën
je totale caloriebehoefte per dag : 1.660 Calorieën

dit is het dan denk ik. waar moet ik dan een tekort creeeren? eerste of tweede?

Ik denk dat het makkelijker is dan je denkt! Het vergt wat werk (afwegen en in mfp zetten) maar het is echt goed te doen! Kwestie van gewoon aan de gang gaan!
Bedankt, ik denk dat het ook handig is om een topic te openen. maar weet nog heel weinig, dus nog even verder lezen. wellicht kunnen een paar leden mij dan ook helpen.

Bedankt, ik denk dat het ook handig is om een topic te openen. maar weet nog heel weinig, dus nog even verder lezen. wellicht kunnen een paar leden mij dan ook helpen.
No problemo toch! Uiteindelijk zijn we allemaal zo begonnen!
Maar probeer adviezen dan ook echt van harte te nemen en durf vragen te stellen als iets niet duidelijk is...

Gewoon een topic openen, foto’s van je huidige shape toevoegen en zeggen wat je doet met eten/trainingen

Terug
Naar boven