- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Stelletje ramptoeristen hier staan te juichen aan de zijlijn (mijzelf incl. )
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stelletje ramptoeristen hier staan te juichen aan de zijlijn (mijzelf incl. )
Lukt moeilijk als ze maar op de helft reageert
Beetje selectieve verontwaardiging mag op de zondagavond
ROYAL DONUTS?!Heb jij familie in Genk wonen? Een van m’n beste kameraden heeft dezelfde achternaam (zus heeft pas geopende donutshop in Genk)
Zei daar iemand donuts?
Een vrouwen rel is zeldzaam op dit forum.Stelletje ramptoeristen hier staan te juichen aan de zijlijn (mijzelf incl. )
Je bent al dik genoeg.
Ik weet niet hoe het precies heet, 3 weken open ofzo met gruwelijk lekker belegde donuts, krijg vaak de restjes

Yes royal donuts
(even nagevraagd)Die zijn hemels 🥺
Oh ja

Ik ben al jaren op hetzelfde gewicht en mijn figuur ziet er heel goed uit.
Het is de eerste keer dat ik mijn calorieen probeer uit te rekenen, je staat er normaliter nooit bij stil ik iig niet. En aangezien ik ook een paar kilo's op een "gezonde manier" wil kwijtraken, wil ik het goed doen. Maar mij tussen iedereen proberen te kleineren door te zeggen dat ik hulp moet zoeken is idd een actie wegens bezorgdheid ja.en vooral als je denkt dat ik echt hulp nodig heb
![]()
Ik weet niet hoe het precies heet, 3 weken open ofzo met gruwelijk lekker belegde donuts, krijg vaak de restjes![]()
Dat nu weer net niet

Nee
Zo'n kortpittig kapsel en dan nog geen pit hebben. Man man man, laat je eens niet afblaffen door die opgeblazen pad kop.Dit was nu juist niet de bedoeling. Betreffende dat privé bericht kan ik je geen ongelijk geven.
Mijn excuus dat ik er naast zat. Bezorgdheid.
Tis yoghurt. Pre bed gewoon een saaie bak kwark met wat FlavDrops. Maar door de kwark wil het vast ook wel, moet sowieso overal hazelnootpasta bij hebben, gaat ook een lepel door de melk+brinta sochtendsKwark met pasta.. Roert dat een beetje door. 🤔
Ik moet nog mijn pre bed maken, misschien toch maar eens proberen

Hulp? Waar slaat dit nu weer op? Dit slaat werkelijk nergens op.
Ik ben al jaren op hetzelfde gewicht en mijn figuur ziet er heel goed uit. Vraag maar aan de persoon die mij gisteren heeft gestalked op instagram. Ik eet gewoon niet veel nu sinds de corona omdat ik weinig beweeg. En ik ben een persoon die koekjes, chips enzo wel eet. Excuseer mij dat dit niet in jouw ideaal plaatje past waarbij je alles berekend etc. maar mij gelijk naar ergens anders doorverwijzen is niet aan jouen als dit echt positief bedoelt was had je het niet hier gepost maar had je mij een privebericht gestuurd. Wat een beledigingen allemaal
![]()