XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Het is de eerste keer dat ik mijn calorieen probeer uit te rekenen, je staat er normaliter nooit bij stil ik iig niet. En aangezien ik ook een paar kilo's op een "gezonde manier" wil kwijtraken, wil ik het goed doen. Maar mij tussen iedereen proberen te kleineren door te zeggen dat ik hulp moet zoeken is idd een actie wegens bezorgdheid ja. :) en vooral als je denkt dat ik echt hulp nodig heb ;)

Doe eens rustig. @Aline is een goed mens.
Ik weet niet hoe het precies heet, 3 weken open ofzo met gruwelijk lekker belegde donuts, krijg vaak de restjes :p

Kunnen deze op tegen de koeken van @Furryx94 ?

Post een foto dan (of je insta)

@Jespertie

@Treebeard heeft laatst besteld misschien kan hij vertellen hoe ze waren?

Dit was nu juist niet de bedoeling. Betreffende dat privé bericht kan ik je geen ongelijk geven.
Mijn excuus dat ik er naast zat. Bezorgdheid.
Zo'n kortpittig kapsel en dan nog geen pit hebben. Man man man, laat je eens niet afblaffen door die opgeblazen pad kop.

Volgende keer wat harder aan die pik van BB zuigen tot dat er wat tren uitkomt, want die heb je wel nodig.

16054614844709063340040431591172.jpg

Ft. Milka hazelnootpasta

Kwark met pasta.. Roert dat een beetje door. 🤔

Ik moet nog mijn pre bed maken, misschien toch maar eens proberen

Kwark met pasta.. Roert dat een beetje door. 🤔

Ik moet nog mijn pre bed maken, misschien toch maar eens proberen
Tis yoghurt. Pre bed gewoon een saaie bak kwark met wat FlavDrops. Maar door de kwark wil het vast ook wel, moet sowieso overal hazelnootpasta bij hebben, gaat ook een lepel door de melk+brinta sochtends :D

Hulp? Waar slaat dit nu weer op? Dit slaat werkelijk nergens op.
Ik ben al jaren op hetzelfde gewicht en mijn figuur ziet er heel goed uit. Vraag maar aan de persoon die mij gisteren heeft gestalked op instagram. Ik eet gewoon niet veel nu sinds de corona omdat ik weinig beweeg. En ik ben een persoon die koekjes, chips enzo wel eet. Excuseer mij dat dit niet in jouw ideaal plaatje past waarbij je alles berekend etc. maar mij gelijk naar ergens anders doorverwijzen is niet aan jou ;) en als dit echt positief bedoelt was had je het niet hier gepost maar had je mij een privebericht gestuurd. Wat een beledigingen allemaal :)

Jeetje , je bent niet jezelf als je honger hebt . Zou maar snel meer gaan eten , komt je humeur hoop ik ten goede .

Slechte troll dit trouwens

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven