ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Sowieso noem dedication en je denkt aan mij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso noem dedication en je denkt aan mij
Altijd..je weet toch. Je bent mijn motivator
Weet ik
Ook smacks?
Alleen smaakt gepofte tarwe een beetje naar niks toch? Ik moet zeggen dat ik die smacks gisteren wel echt super lekker vond en best veel volume voor het aantal grammen.
Kiwi met schil!?
Gepofte rijst witte chocolade 🥲
Is echt prima te doen, ik doe ook de moeite niet meer om het te schillen. In blokjes snijden en door kwark ofzo is prima.
Alleen smaakt gepofte tarwe een beetje naar niks toch? Ik moet zeggen dat ik die smacks gisteren wel echt super lekker vond en best veel volume voor het aantal grammen.
Ik eet ze ook gewoon met schil en al 'uit het vuistje'. Gewoon even wassen en het harde stukje aan het uiteinde er af snijden. Prima te doen!Is echt prima te doen, ik doe ook de moeite niet meer om het te schillen. In blokjes snijden en door kwark ofzo is prima.
Inderdaad elke dag 450 gram aardappeltjes uit de airfryer. Staat ongeveer gelijk aan 100 gram rijst/pasta. Deze zak bevat toevallig 500 gram:Eet je nou iedere dag patat/ gebakken aardappeltjes?
Ziet er goed uit! (en je kan het natuurlijk hebben na je prep)