AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Bro meal
image.jpg

Inderdaad elke dag 450 gram aardappeltjes uit de airfryer. Staat ongeveer gelijk aan 100 gram rijst/pasta. Deze zak bevat toevallig 500 gram:
En ik vroeger in mijn domme jaren bulken op aardappelen, tot ik achter de voedingswaarde kwam. Man man man, veel te veel volume

Ja van de lidl inderdaad. Was daar een tijdje niet geweest maar veel goed assortiment erbij.

Ik vind zoveel volume wel chill eigenlijk, ook in mijn bulk heb ik eigenlijk heel vaak honger:o
Dat heb ik dus ook, daarom gooi ik soms een kg groenten in de wok. Ik vind jouw borden qua volume juist vaak nog wel meevallen. :P
Edit,: die aardappels zijn trouwens wel een berg inderdaad.

Lidl is er inderdaad op vooruit gegaan. Heeft nu ook Pepsi en Crystal Clear en nog wat andere A-merken in het assortiment.

Dat heb ik dus ook, daarom gooi ik soms een kg groenten in de wok. Ik vind jouw borden qua volume juist vaak nog wel meevallen. :P

Lidl is er inderdaad op vooruit gegaan. Heeft nu ook Pepsi en Crystal Clear en nog wat andere A-merken in het assortiment.
Mijn rijst/pasta maaltijden bevatten minimaal 200 gram groente per bakje. Meestal zelfs 300 gram.

Inderdaad elke dag 450 gram aardappeltjes uit de airfryer. Staat ongeveer gelijk aan 100 gram rijst/pasta. Deze zak bevat toevallig 500 gram:

Screenshot_20201118-142733_MyFitnessPal.jpg

375 cals voor 500 gram is echt bizar weinig. Smaakt het wanneer het uit de airfryer komt als patat of als aardappel?

EDIT: Het ziet er dus gesneden uit dus ik gok als patat

Mijn rijst/pasta maaltijden bevatten minimaal 200 gram groente per bakje. Meestal zelfs 300 gram.

Wovano eet meerdere maaltijden over een dag (7 volgensmij) met wat groente .

Jij eet minder maaltijden met grotere porties.

Komt om het even dan denk ik

375 cals voor 500 gram is echt bizar weinig. Smaakt het wanneer het uit de airfryer komt als patat of als aardappel?

Aardappel smaakt toch naar aardappel? Maar je zou gemarineerde aardappel partjes kunnen gebruiken of patat kruiden erover

Prepfail. Wel handig om de boel af te wegen voordat je gaat koken en het in de bakjes gaat doen. Nja scheelt weer ik kan het hebben.

• Haha
Waarderingen: Onit

Ik snap je vraag niet helemaal.
Maar het smaakt gewoon naar aardappel. Krokant van buiten, zacht van binnen.
Wovano eet meerdere maaltijden over een dag (7 volgensmij) met wat groente .

Jij eet minder maaltijden met grotere porties.

Komt om het even dan denk ik
Ik heb inderdaad 7 maaltijden waarvan er 3 groente bevatten.

Terug
Naar boven