MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

  • XXL Nutrition heeft toch regelmatig pre-workouts die over datum zijn (met duidelijke vermelding daarvan) in de outlet staan, of ben ik nu helemaal verkeerd?
    lijkt mij straf dat een winkel zoals megafoodstunter mag bestaan als dit verboden is...
    Over webshops heb ik geen verstand maar supermarkten is een No go
     
    Mag niet. Datums van gister en vandaag krijgen 35% korting sticker en overdatum wordt eigk terug mee verzonden en worden ze daar verbrand
    Volgens wat ik kan vinden mag het gewoon hoor
    (wel,crappy bron, gezondheid.nl, ben nog even op onderzoek naar de echte regels :) )
    420207D8-D4A3-4F2C-930A-822358D40BCF.jpeg
     
    Waarschijnlijk betreft het dan een THT (tenminste houdbaar tot) en geen TGT (te gebruiken tot) datum.
     
    XXL Nutrition heeft toch regelmatig pre-workouts die over datum zijn (met duidelijke vermelding daarvan) in de outlet staan, of ben ik nu helemaal verkeerd?
    lijkt mij straf dat een winkel zoals megafoodstunter mag bestaan als dit verboden is...
    Nee alleen producten die in de nabije toekomst over de datum gaan.
     
    XXL Nutrition heeft toch regelmatig pre-workouts die over datum zijn (met duidelijke vermelding daarvan) in de outlet staan, of ben ik nu helemaal verkeerd?
    lijkt mij straf dat een winkel zoals megafoodstunter mag bestaan als dit verboden is...
    Er wordt ook constant op tv gepromoot dat een THT datum nog niet betekend dat het niet meer te eten is. En ze adviseren om zelf je zintuigen te gebruiken om te kijken of nog iets eetbaar is.
    Ijs dat paar dagen over de datum is is sowieso nog prima te doen, wellicht wat flauwere smaak
     
    Waarschijnlijk betreft het dan een THT (tenminste houdbaar tot) en geen TGT (te gebruiken tot) datum.
    Ja het gaat hier idd over THT
     
    wovano zei:
    Ik heb 10 jaar in de supermarkt gewerkt en mede codebeheer geregeld. We mochten zelfs geen producten aan de voedselbank geven waarvan de tht datum was verstreken.
    ik Verzin die wetten niet.... het is overal duidelijk terug te vinden dat verkoop na tht gewoon mag op verantwoordelijkheid van de verkoper. Dat de supermarkt waar jij hebt gewerkt er voor kiest dit risico niet te nemen wilt niet zeggen dat het niet mag.
    5933822A-BEDA-4445-B916-928686570D24.png
     
    Laatst bewerkt:
    Budget tip

    Wie niet waagt wie niet wint, ik ga ze bestellen.

    Heb jij of iemand anders, ervaring met onderstaande kip?

     
    Wie niet waagt wie niet wint, ik ga ze bestellen.

    Heb jij of iemand anders, ervaring met onderstaande kip?

    Met de kip niet, wel zo een doos hamblokjes en ander vlees staan. proef er niets raars aan :p
     
    Zijn de macro's ook nog wat? (geen restvlees oid)
    op de dozen vlees staan geen voedingswaardes, (wat raar is want is wel verplicht lijkt mij) dus het is heel moeilijk in te schatten wat de macro’s zijn. Bij bv hamblokjes of zuivere kipfilet is het wel makkelijk te gokken, is meestal toch ongeveer hetzelfde. Bij gehaktballen of schnitzel is het echt niet mogelijk om de macro’s te weten. Voor iemand die strikt kcals telt geen aanrader.
     
    Dat duimpje omlaag is vast van een ajacied oftewel een neusje. ajax schrijf ik bewust nooit met een hoofdletter.
     
    Dat duimpje omlaag is vast van een ajacied oftewel een neusje. ajax schrijf ik bewust nooit met een hoofdletter.
    Als dat duimpje omlaag van Onit daarom was, dan is dit toch niet veel beter, "neuzen" en geen hoofdletter gebruiken?

    Voor zover ik al het voetbal volg en voor een club ben is het Ajax, ik houd vooral van leuk voetbal, maar AZ gun ik ook het beste, want die spelen vaak leuk voetbal en voor Feyenoord en Dick hoop ik dat ze die 0 verloren wedstrijden zo lang mogelijk vasthouden.

    Van een collega die wel voor Feyenoord is begreep ik altijd dat "je geen Feyenoorder bent voor de lol," dus sterkte vanmiddag.
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven