Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is een afgaalkaart?@Bubs gisteren afgehaald je favoriete Griek.Rhodos. Was inderdaad erg goed. De Stifado is daar erg goed (helaas is de afgaalkaart beperkt en maar enkele traditionele Griekse gerechten). Als ze weet echt open zijn wil ik zeker de Thrakiotiko en Pastisada proberen. Heb je nog goeie tips?
(liever niet zo'n berg alleen maar zo'n berg vlees, alhoewel de bifteki gevuld met feta mij ook erg lekker lijkt)
Een beetje afwisseling in de keuken..we passen de maaltijden er op aan. Volgende keer maar Frans

En wat heb je met die groenten gedaan dan? Als je ze gebakken hebt ben je meer vergeten dan alleen de sla in je kcals.

Wat dan?En wat heb je met die groenten gedaan dan? Als je ze gebakken hebt ben je meer vergeten dan alleen de sla in je kcals.![]()
Jij hebt echt geen ruggengraat...
Olie? Of bak je met zo'n spray?
Wij gaan altijd naar Sirtaki, niet naar Rhodos@Bubs gisteren afgehaald je favoriete Griek.Rhodos. Was inderdaad erg goed. De Stifado is daar erg goed (helaas is de afgaalkaart beperkt en maar enkele traditionele Griekse gerechten). Als ze weet echt open zijn wil ik zeker de Thrakiotiko en Pastisada proberen. Heb je nog goeie tips?
(liever niet zo'n berg alleen maar zo'n berg vlees, alhoewel de bifteki gevuld met feta mij ook erg lekker lijkt)
.Ja
Dat zie je.
Morgen stop ik toch weer met tracken niets voor mij.
Dat zeg je steeds. Wees een consistent man!Morgen stop ik toch weer met tracken niets voor mij.
Consequent inconsistent in ook consistent.