goestavo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.468
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed plan! hoeveelheden?Zelfgemaakte protein bar is lekkerste wat ik tot nu toe heb gegeten qua eiwit bron. Alleen vitafiber en whey nodig 😁 eet er 3 of 5 per dag
![]()
100 gram vitafiber 40/50 gram water. 120 gram whey. Ik voeg tijdens het mengen altijd nog een heel klein beetje water toe omdat het niet altijd allemaal pakt. Dit moet je zelf even kijken.
Ik ga binnenkort eens proberen, dankjewel!100 gram vitafiber 40/50 gram water. 120 gram whey. Ik voeg tijdens het mengen altijd nog een heel klein beetje water toe omdat het niet altijd allemaal pakt. Dit moet je zelf even kijken.
Het bakje waar het in gaat even met boter insmeren (klein beetje) anders krijg je het er nooit meer uit 😁
Gebruik gewoon pam spray inplaats van die boter man..100 gram vitafiber 40/50 gram water. 120 gram whey. Ik voeg tijdens het mengen altijd nog een heel klein beetje water toe omdat het niet altijd allemaal pakt. Dit moet je zelf even kijken.
Het bakje waar het in gaat even met boter insmeren (klein beetje) anders krijg je het er nooit meer uit 😁
Gebruik gewoon boter ipv die Pam Spray man..Gebruik gewoon pam spray inplaats van die boter man..
Gebruik gewoon olijfolie ipv boter spray pam man.
Gebruik gewoon pam spray inplaats van die boter man..
Gebruik gewoon Ghee ipv pam spray, boter en olijfolie man
Zo een Siliconen bakje nemen. Niets van boter nodig man..100 gram vitafiber 40/50 gram water. 120 gram whey. Ik voeg tijdens het mengen altijd nog een heel klein beetje water toe omdat het niet altijd allemaal pakt. Dit moet je zelf even kijken.
https://dreckigerjonas.com/8 euro? Ik gebruik 1/2 ml die ik uitsmeer over het bakje.Gebruik gewoon pam spray inplaats van die boter man..
ooit eens gebruikt ? Dat is niet op een week op doe je een maand mee dat is 2 euro per week...8 euro? Ik gebruik 1/2 ml die ik uitsmeer over het bakje.
ok...ooit eens gebruikt ? Dat is niet op een week op doe je een maand mee dat is 2 euro per week...