XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

813B3D14-305B-4FDD-BB7C-8E069709A8BF.jpeg

Hoi hallo.

Eigen fabrikaat, low carb (misschien wel keto) krentenbrood. Volgende keer moeten er echt wat meer krenten in though :D
DSC02353.jpg

DSC02356.jpg

De hele unit woog ong 450 gram, met in totaal maar 45,2 carbs (met die drie krenten meegeteld die er in zitten:D)

Groetjes.

Hoi hallo.

Eigen fabrikaat, low carb (misschien wel keto) krentenbrood. Volgende keer moeten er echt wat meer krenten in though :D
DSC02353.jpg

DSC02356.jpg

De hele unit woog ong 450 gram, met in totaal maar 45,2 carbs (met die drie krenten meegeteld die er in zitten:D)

Groetjes.
zit er geen muntje in? haha misschien ben ik te vroeg haha :D

Hoi hallo.

DSC02353.jpg

DSC02356.jpg

Groetjes.
Meer krenten is het niet meer low carb. :P
Smaakte deze wel goed? Ziet er in ieder geval wel lekker uit. En wat zat er in als alternief voor gewoon meel (of was er geen productlabel)? Ben wel benieuwd, vaak smaakt het toch wat minder dan 'gewoon' brood.

zit er geen muntje in? haha misschien ben ik te vroeg haha :D
Ik ben 'm nog niet tegengekomen:D
Meer krenten is het niet meer low carb. :P
Smaakte deze wel goed? Ziet er in ieder geval wel lekker uit. En wat zat er in als alternief voor gewoon meel (of was er geen productlabel)? Ben wel benieuwd, vaak smaakt het toch wat minder dan 'gewoon' brood.
Ik vind 'm lekker!:) Het is een mix van tarwegluten, bamboevezelmeel en lijnzaadmeel. Volgens dit recept: https://www.instagram.com/p/CIu8LkYDvsh/

Net zoals friet en tomatenketchup een salade is!
5tt716gcgb561.png
In het buitenland worden aardappels dikwijls als groente gerekend, in Nederland niet. Een aardappel is een knol en wordt hier tot de categorie van o.a. brood en granen gerekend (net als pasta, rijst, deeg-/meelproducten), we gebruiken niet voor niets de term AGV.

In het buitenland worden aardappels dikwijls als groente gerekend, in Nederland niet. Een aardappel is een knol en wordt hier tot de categorie van o.a. brood en granen gerekend (net als pasta, rijst, deeg-/meelproducten), we gebruiken niet voor niets de term AGV.
Zie daar de verklaring voor de obesitas cijfers in de V.S. ;)

Terug
Naar boven