- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Als de lockdown voorbij is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als de lockdown voorbij is.
Oké, dan zie ik je volgend jaar

ut jaar is nog maar net begonnen........
En de lockdown nog lang niet voorbij....
Ook lekker met ei extra
Voor Popeye.

Ik neem aan dat je het niet tezamen eet? Vind je kwark lekkerder op kamertemperatuur, of eet je zo snel die noodles op dat de kwark nog steeds koud is?Woknoodles & ossenhaas gemarineerd in zwarte bonen saus
![]()

Ik doe echt een uur over een bak kwark (laat @nattymarkp7 & @Apw dit maar niet zien) en ik eet tussendoor altijd nog andere zooi hahahaIk neem aan dat je het niet tezamen eet? Vind je kwark lekkerder op kamertemperatuur, of eet je zo snel die noodles op dat de kwark nog steeds koud is?
Tot zover mijn waardevolle bijdrage van vandaag.![]()

En jij had moeite met aankomen? Ziet er goed uit ouweHuisgemaakte hamburgers. mijn zelfbedachte specialiteit
hamburger broodjes, 110gr rundergehakt per hamburger , 1 ui (3 kwart gebakken, de rest doe ik er rauw overheen) 1 ei per broodje, halve tomaat, saus bestaande uit: 43 ml black jack bbq saus, 44ml remia mayonaise, 1 pakje Duyvis cocktail kruiden van 6gr, 2ml olijfolie, 1ml hot pepper), 124gr bacon (gewoon 1 pak. voor er op en erbij. heeeerlijk), 20gr sla per broodje.
Goed voor 901 kcal per hamburger![]()
ja haha dit deed ik altijd al. Thanks manEn jij had moeite met aankomen? Ziet er goed uit ouwe
sinds wanneer heb ik *Dutch bodybuilder* naast me naam?