XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Snoep zegt al genoeg dat er suiker in zit he. ;)
Cassave chips is een favo van mij. Verder zoute popcorn (eventueel heb je dat ook met zoetstof in die magnetrondingen), nootjes, toastjes met franse kaas, salades, tapenades.
ehm... snack mix oid? (geen idee wat daarin zit... )
Bedoel je dat soort dingen?

Iemand tips voor junk zonder suiker? Wil 1dag per week lekker junken ma niet super veel suikers ete

.

uploadfromtaptalk1381168287764.jpg

Snoep zegt al genoeg dat er suiker in zit he. ;)
Cassave chips is een favo van mij. Verder zoute popcorn (eventueel heb je dat ook met zoetstof in die magnetrondingen), nootjes, toastjes met franse kaas, salades, tapenades.
ehm... snack mix oid? (geen idee wat daarin zit... )
Bedoel je dat soort dingen?

Ben de pannekoeken en de afbakbroodjes beetje zat dus wou wel weer is lekker snoepen ma geen zin in een over vloed aan suikers vandaar

Spareribs natuurlijk! Anders kaas, worst, spek, genoeg junk waar weinig tot geen carbs inzitten.

Garnalen met ailloli of guacemole. :heart:

Ontopic, oosterse stoof met spruitjes en ossenhaaspuntjes:

uploadfromtaptalk1381168967568.jpg

Iemand tips voor junk zonder suiker? Wil 1dag per week lekker junken ma niet super veel suikers ete
Zoete trek? Hele reep pure chocola (>70% cacao) vermalen, blauwe bessen deels vermalen, door de kwark gooien en misschien nog paar dingen. "gezonde" swirl!

p.s. ik werd er misselijk van afgelopen zaterdagavond maar hij ging op. (en paste nog redelijk ook qua makro's, dus niet eens complete cheat)

EDIT: De foto hahaha
20k3leo.jpg

Laatst bewerkt:
Zoete trek? Hele reep pure chocola (>70% cacao) vermalen, blauwe bessen deels vermalen, door de kwark gooien en misschien nog paar dingen. "gezonde" swirl!

p.s. ik werd er misselijk van afgelopen zaterdagavond maar hij ging op. (en paste nog redelijk ook qua makro's, dus niet eens complete cheat)

EDIT: De foto hahaha
20k3leo.jpg

Damn die ziet er echt nasty uit! (good way)

Pizzaaaaa!

Moet nog gebakken hoor.

uploadfromtaptalk1381253363539.jpg

courgettesoep met pesto (en kipfilet en een beetje geraspte peccorino)

courgettesoep.jpg

kap is met die soepen!!!

Lief Biefstuk, y u so expensive?

rwmown.jpg

Ziet er goed uit! Wat zijn die witte kleine potjes links ervan?

no worries, na zondag is de cut wel voorbij. Dan wordt er veel minder soep gegeten.

en het is "kap eens"

Al googlend kwam ik hier uit...

http://www.womanandhome.com/recipes/531349/courgette-and-basil-soup-with-parmesan-croutons

alleen had ik geen basilicum en mijn pc staat boven en de keuken beneden dus heb ik er maar een ruime gooi naar gedaan.

ui fruiten, knoflook uit de knijper erbij, beetje bouillon-poeder, 2 theelepels pesto, de geraspte courgette en een beetje water. Na 5 minuten de staafmixer erop en dan pas de kipfilet erbij. Klein beetje geraspte pecorino erover (en er zit nog een beetje gemalen peper door)

no worries, na zondag is de cut wel voorbij. Dan wordt er veel minder soep gegeten.

en het is "kap eens"

Al googlend kwam ik hier uit...

http://www.womanandhome.com/recipes/531349/courgette-and-basil-soup-with-parmesan-croutons

alleen had ik geen basilicum en mijn pc staat boven en de keuken beneden dus heb ik er maar een ruime gooi naar gedaan.

ui fruiten, knoflook uit de knijper erbij, beetje bouillon-poeder, 2 theelepels pesto, de geraspte courgette en een beetje water. Na 5 minuten de staafmixer erop en dan pas de kipfilet erbij. Klein beetje geraspte pecorino erover (en er zit nog een beetje gemalen peper door)

Okee thanks! Ziet er lekker uit ;)

Terug
Naar boven