- Waardering
- 1.873
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Tuurlijk hij doet graag de vaat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk hij doet graag de vaat
Oh wacht, had te snel gezien ik bedoelde niet jou foto maar die ervoor van die snacks
@natty87 en jij stellen teleur, ik had jullie ho(n)ger(iger) ingeschat en zat te wachten op de bak ijs om het af te maken.Klopt inderdaad, maar we kregen het bij lange na niet weggewerkt![]()
Die komt zo nog

Zeg dan gewoon dat je een plekje overlaat voor het toetje.
Die bakkies zit altijd meer in dan je denkt.Klopt inderdaad, maar we kregen het bij lange na niet weggewerkt![]()
De cookie dough vind ik lekker en (pure) chocolade ook, is dit dan wat?
Ik vind ze chiller dan KFC! Zit veel meer kip in en super mals. Wel wat aan de prijzige kant, maar was nu een 50% korting op de buckets

Laat je niet misleiden door die andere 3 borden die heb ik er bij gezet zodat ik geen varken lijk.

is dat koriander of platte peterselie?
Koriander. Je moet er van houden, maar als ik Thais of iets in die richting maak, gooi ik dat er vaak over.
Dju jij bent de uitzondering die de regel bevestigt. Een vriend van mij kwam ooit met de hypothese dat geen enkele man van koriander houdt. Een kleine peiling onder mijn mannelijke familie-, vrienden- en kennissenkring leek die hypothese te bevestigen. Tot jouw bericht daar een kwarier geleden verandering in bracht... Ik hoop dat het gesmaakt heeft!Koriander. Je moet er van houden, maar als ik Thais of iets in die richting maak, gooi ik dat er vaak over.
Hier ook #teammanhartjekoriander.Dju jij bent de uitzondering die de regel bevestigt. Een vriend van mij kwam ooit met de hypothese dat geen enkele man van koriander houdt. Een kleine peiling onder mijn mannelijke familie-, vrienden- en kennissenkring leek die hypothese te bevestigen. Tot jouw bericht daar een kwarier geleden verandering in bracht... Ik hoop dat het gesmaakt heeft!