XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Cheat van de week :)
CA9F9892-EB9F-4012-8E29-26E594C2A432.jpeg

Hoe waren die crispy chicken van de dominos?

Laat je niet misleiden door die andere 3 borden die heb ik er bij gezet zodat ik geen varken lijk.

Nee grapje, dat was me bij lange na niet in m’n eentje gelukt. Misschien medium pizza’s maar dit waren large pizza’s :roflol:

Koriander. Je moet er van houden, maar als ik Thais of iets in die richting maak, gooi ik dat er vaak over.
Dju jij bent de uitzondering die de regel bevestigt. Een vriend van mij kwam ooit met de hypothese dat geen enkele man van koriander houdt. Een kleine peiling onder mijn mannelijke familie-, vrienden- en kennissenkring leek die hypothese te bevestigen. Tot jouw bericht daar een kwarier geleden verandering in bracht... Ik hoop dat het gesmaakt heeft!

Dju jij bent de uitzondering die de regel bevestigt. Een vriend van mij kwam ooit met de hypothese dat geen enkele man van koriander houdt. Een kleine peiling onder mijn mannelijke familie-, vrienden- en kennissenkring leek die hypothese te bevestigen. Tot jouw bericht daar een kwarier geleden verandering in bracht... Ik hoop dat het gesmaakt heeft!
Hier ook #teammanhartjekoriander.

Terug
Naar boven