XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Huilende Italianen in de keuken.
Ach ja, geldt dat niet voor iedere pizza van een Amerikaanse fastfoodketen zoals Domino's of NY Pizza.

Ik vind ananas op pizza best te eten, het is allen gewoon niet een echt Italiaanse pizza. Net dat wat mensen hier in NL vaak 'Chinezen' noemen niets met China te maken heeft, maar vernederlandst Indonesisch eten is.

Als je eenmaal hebt gegeten waar ze echt Chinees hebben, of echte pizza's in Italië, proef je zo erg het verschil. Ik was laatst in Amsterdam, daar is het aanbod echt authentiek eten zo groot, zou er bijna gaan wonen.

Ach ja, geldt dat niet voor iedere pizza van een Amerikaanse fastfoodketen zoals Domino's of NY Pizza.

Ik vind ananas op pizza best te eten, het is allen gewoon niet een echt Italiaanse pizza. Net dat wat mensen hier in NL vaak 'Chinezen' noemen niets met China te maken heeft, maar vernederlandst Indonesisch eten is.

Als je eenmaal hebt gegeten waar ze echt Chinees hebben, of echte pizza's in Italië, proef je zo erg het verschil. Ik was laatst in Amsterdam, daar is het aanbod echt authentiek eten zo groot, zou er bijna gaan wonen.
Dat heb je allemaal correct, kapsalon is bijvoorbeeld een Nederlands gerecht, snap niet waarom veel mensen in de veronderstelling zijn dat het een Turks gerecht is.

Soms willen we gewoon liever een bak vet met een bak zout, though :p

Niet te vergelijken met authentiek goed voedsel. Zeker waar.

Deze poll sla ik over. Vindt beide opties tenenkrommend.. :roflol:

Soms willen we gewoon liever een bak vet met een bak zout, though :p

Niet te vergelijken met authentiek goed voedsel. Zeker waar.
Klopt zeker, maar wat in Azië 'street food' is (wat bij ons zeg maar fastfood is), vind ik persoonlijk echt zoveel lekkerder. Laatste nog Indiaas streetfood op als voorgerecht, echt genieten.

Aziatisch streetfood is ook niet altijd authentiek.
Kstond in Thailand nog een wrap met soort van gyros te eten bij een streetfood tentje :roflol:.

Klopt zeker, maar wat in Azië 'street food' is (wat bij ons zeg maar fastfood is), vind ik persoonlijk echt zoveel lekkerder. Laatste nog Indiaas streetfood op als voorgerecht, echt genieten.
Top tier shit
Ik kijk altijd van die streetfood reviews, echt bizar lekker ziet het er uit + t*ring cheap

Een goede goed schoongemaakte haring, goed gemaakte (niet geproduceerde) kibbeling, kroketten of frieten zijn ook fantastisch.

Streetfood in Japan was ook te bizar voor woorden 👌👌👌

Als je eenmaal hebt gegeten waar ze echt Chinees hebben, of echte pizza's in Italië, proef je zo erg het verschil.

Een paar jaar geleden heb ik Chinees gegeten in Nepal, en de tranen rolde over mijn wangen gelijk een watervallei na de eerste hap al. :roflol:
Sindsdien vind ik dat Chinees hier niet meer te eten.

• Haha
Waarderingen: BB_
Bon giorno
Tortellini Verdi ricotta en spinaci
Girasoli with Radicchio & smoked ham
Italiaanse roerbakgroenten
Italiaanse kruiden
Kipdij Napoli style
Gepelde tomaten
Cascione tomaat & mozzarella
IMG_20210530_213056.jpg

1600 kcal.