- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
En bromelaïne
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En bromelaïne
Ach ja, geldt dat niet voor iedere pizza van een Amerikaanse fastfoodketen zoals Domino's of NY Pizza.
Dat heb je allemaal correct, kapsalon is bijvoorbeeld een Nederlands gerecht, snap niet waarom veel mensen in de veronderstelling zijn dat het een Turks gerecht is.Ach ja, geldt dat niet voor iedere pizza van een Amerikaanse fastfoodketen zoals Domino's of NY Pizza.
Ik vind ananas op pizza best te eten, het is allen gewoon niet een echt Italiaanse pizza. Net dat wat mensen hier in NL vaak 'Chinezen' noemen niets met China te maken heeft, maar vernederlandst Indonesisch eten is.
Als je eenmaal hebt gegeten waar ze echt Chinees hebben, of echte pizza's in Italië, proef je zo erg het verschil. Ik was laatst in Amsterdam, daar is het aanbod echt authentiek eten zo groot, zou er bijna gaan wonen.
Soms willen we gewoon liever een bak vet met een bak zout, thoughAch ja, geldt dat niet voor iedere pizza van een Amerikaanse fastfoodketen zoals Domino's of NY Pizza.
Ik vind ananas op pizza best te eten, het is allen gewoon niet een echt Italiaanse pizza. Net dat wat mensen hier in NL vaak 'Chinezen' noemen niets met China te maken heeft, maar vernederlandst Indonesisch eten is.
Als je eenmaal hebt gegeten waar ze echt Chinees hebben, of echte pizza's in Italië, proef je zo erg het verschil. Ik was laatst in Amsterdam, daar is het aanbod echt authentiek eten zo groot, zou er bijna gaan wonen.

Kippeling

Nou enDeze poll sla ik over. Vindt beide opties tenenkrommend..![]()
Klopt zeker, maar wat in Azië 'street food' is (wat bij ons zeg maar fastfood is), vind ik persoonlijk echt zoveel lekkerder. Laatste nog Indiaas streetfood op als voorgerecht, echt genieten.Soms willen we gewoon liever een bak vet met een bak zout, though
Niet te vergelijken met authentiek goed voedsel. Zeker waar.
Deze poll is eigenlijk onmogelijk. Maar ananas op pizza heb ik met mijn vrijgezellenfeest verplicht moeten eten, en dat is best te doen.
Een bak vet met een bak zout. Klinkt als een authentieke Amerikaanse maaltijd.Soms willen we gewoon liever een bak vet met een bak zout, though
Niet te vergelijken met authentiek goed voedsel. Zeker waar.
Top tier shitKlopt zeker, maar wat in Azië 'street food' is (wat bij ons zeg maar fastfood is), vind ik persoonlijk echt zoveel lekkerder. Laatste nog Indiaas streetfood op als voorgerecht, echt genieten.
Een goede goed schoongemaakte haring, goed gemaakte (niet geproduceerde) kibbeling, kroketten of frieten zijn ook fantastisch.Klopt zeker, maar wat in Azië 'street food' is (wat bij ons zeg maar fastfood is), vind ik persoonlijk echt zoveel lekkerder. Laatste nog Indiaas streetfood op als voorgerecht, echt genieten.
Als je eenmaal hebt gegeten waar ze echt Chinees hebben, of echte pizza's in Italië, proef je zo erg het verschil.
Nee gewoon twee soorten pizza. Allebei fantastisch. Ik hou sowieso meer van een iets dunnere bodem
.