XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

1622496008090.png

Ziet eruit als zo'n mix waarvoor je veel betaalt en die voor de helft uit zout bestaat. :roflol:
Beetje jammer en misleidend er dan 100% Pure Spice, Pure Flavour opstaat, want dat is dus niet zo. :o

Ik zou dan voor een pure kruidenmix gaan, zoals Johnny Boer. (Of gewoon zelf je kruiden mixen.)
Deze site is ook goeie

Deze site is ook goeie
Euh, ik heb even gekeken, maar dan moet je wel goed kijken wat je koopt, want daar staan ook zogename 'kruidenmixen' die voor 40-50% uit zout bestaan.

Edit: een paar gram zout voor de training geeft trouwens een wel een goeie pomp en met dit weer (hard zweten) is wat zout na je training ook geen overbodige luxe.

Ik heb overigens niets tegen zout, ben echt niet zo'n anti-zout type, maar bepaal graag zelf waar en in welke hoeveelheid ik ergens zout doorheen doe.
Daarnaast kost zout geen drol en ik zit al op 20 gram per dag zonder dat ik ergens zout aan toevoeg (wel ketjap en sambal enzo, maar zelden kruidenmixen met zout).

Laatst bewerkt:
1622496008090.png

Ziet eruit als zo'n mix waarvoor je veel betaalt en die voor de helft uit zout bestaat. :roflol:
Beetje jammer en misleidend er dan 100% Pure Spice, Pure Flavour opstaat, want dat is dus niet zo. :o

Ik zou dan voor een pure kruidenmix gaan, zoals Johnny Boer. (Of gewoon zelf je kruiden mixen.)
Ik heb ook wel wat Jonnie Boer kruiden maar ik vind deze toevallig het lekkerst icm dit bakje. En ik gebruik er niet eens zo veel van want ze gaan echt 10x zo lang mee als een potje Jonnie boer kruiden bij mij. Bij Jonnie boer kruidenmixen gooi ik zelf trouwens ook altijd een shitload aan zout erbij.

• Like
Waarderingen: BB_
Gewoon sweet chilisaus gebruiken ben je ook geen kruiden nodig 🥲

Gewoon sweet chilisaus gebruiken ben je ook geen kruiden nodig 🥲
Op een kippenpootje wel lekker.
Ik ben ketjap en sambal verslaafd, daar zit al zo veel zout in dat ik geen ander zout meer nodig heb en mijn smaak is toch al verpest, gooi er ook altijd een adjuma of paar rawitpepers bij. :roflol:

Kruiden als cayennepeper, kurkuma etc. gebruik ik tijdens de cut standaard. Verder zou ik wat variëren. Die Musclemeat kip heb je in allerlei smaken. Als je zelf kip bakt, kun je het divers houden. De ene keer Italiaanse twist (oregano, basilicum, rozemarijn, tijm etc.), de andere keer Aziatisch (kurkuma, gember, komijn, koriander, laos, kardemom etc.) bijv. Sommige XXL-Light sausjes zijn best goed, sommige niet te hachelen (vind zelf Teriyaki de lekkerste en bijna overal lekker bij).
Aan kruiden geen gebrek
20210531_101018.jpg

Lunchpakket voor vandaag 🤙🏻

-300gr kipfilet met wraps
-Protein pancakes met banaan meegebakken

Bijlagen

• 9BF6991A-22DF-4953-B523-18058918A319.jpeg
    9BF6991A-22DF-4953-B523-18058918A319.jpeg
    255,1 KB · Weergaven: 103
Waarom niet? Na 2 dagen gaat pellen niet zo lekker. Leek mij tijd te besparen als ik wakker word.

Het ziet er droog uit, maar dat is het niet. Ik gebruik expres kippendij omdat dat best wat kan hebben als je het weer opwarmt zonder dat het droog wordt.

De brocolli krijgt nog een sausje (bijv. soja) bij het opdienen. Kvind het eigenlijk best lekker ;). Heb je aanraders voor variatie?

Ik at eigenlijk al 4x per week rijst dus veel verandert er niet wat dat betreft. De groentes wissel ik elke 3 dagen. Ik prep ma tm wo. Dan do tm za. Zondag cheatday.
De kip ga ik variëren met marinades en bijv. spiesjes, bbq, etc.

Wat raadt jij aan voor vervangers voor rijst? Ik ben natuurlijk niet van plan alleen dit te blijven eten gedurende de cut.

Ik kook mijn rijst trouwens met steranijs. Geeft veel smaak.
Bij zo'n kruidenkraam op de markt zijn ook altijd tal van marinades of andere dingen te vinden. Gewoon kruiden, met of zonder knoflook of zout. Stuk lekkerder en passender dan die standaard supermarkt mixen.

Oh, nevermind, zie nu je laatste post pas :roflol:

Terug
Naar boven