Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaa lekkaaaah!
Maar waar is de foto van het eten dan??Precies waar ik zin in had. Jamjamjam. (Er zat ook komkommer bij.
Het was te lekker, daarom heb ik het te snel opgegeten, haha. Maar ik eet t in 2x op (maak r 2 maaltijden van). Ik zal ronde 2 fotograferen. De macro's vond ik ook best chill. Daarom deelde ik die. Vleesch voor ronde 2 is nog niet gebakken.
Heel lekker vind ik het niet, maar als je er gewoon kip of gehakt oid bij hebt, je er een light saus/kruiden over doet en toch al honger hebt is het wel te doen.Is bloemkool/broccolirijst een beetje te kanen en vult het een beetje? Zag net hoe weinig kcal het bevat en vind het wel interessant
Ronde 2 was met een hele galia meloen ipv frites. Dit is de helft van de entrecote.
Roerbak, uit de oven, of om 'pizzabodem' van te maken is wel te doen. Als 'rijst' vind ik het nogal papperig. Als je het puur wilt om je rijst op te vullen, zou je ook nog 50/50 hiermee kunnen proberen (tenminste als je het afspoelt en iets maakt met een sausje, want het heeft een eigenaardig geurtje)Is bloemkool/broccolirijst een beetje te kanen en vult het een beetje? Zag net hoe weinig kcal het bevat en vind het wel interessant

Roerbak, uit de oven, of om 'pizzabodem' van te maken is wel te doen. Als 'rijst' vind ik het nogal papperig. Als je het puur wilt om je rijst op te vullen, zou je ook nog 50/50 hiermee kunnen proberen (tenminste als je het afspoelt en iets maakt met een sausje, want het heeft een eigenaardig geurtje)
![]()
Ja, echt als comple vervanging van droge rijst is echt ranzig iddHaha, die heb ik ook geprobeerd en is imo echt niet te eten.

Best wel knap om rijst zo te vern*#ken en dan nog te verkopen ook.Roerbak, uit de oven, of om 'pizzabodem' van te maken is wel te doen. Als 'rijst' vind ik het nogal papperig. Als je het puur wilt om je rijst op te vullen, zou je ook nog 50/50 hiermee kunnen proberen (tenminste als je het afspoelt en iets maakt met een sausje, want het heeft een eigenaardig geurtje)
![]()
Tja, ben er zelf geen fan van, wat ze ervoor vragen in de supermarkt is ook niet normaal.Is bloemkool/broccolirijst een beetje te kanen en vult het een beetje? Zag net hoe weinig kcal het bevat en vind het wel interessant
Ziet er goed uit, waar is de rest?