Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Precies waar ik zin in had. Jamjamjam. (Er zat ook komkommer bij.

Bijlagen

• 20210805_181125.jpg
    20210805_181125.jpg
    96,2 KB · Weergaven: 91
Maar waar is de foto van het eten dan??
Het was te lekker, daarom heb ik het te snel opgegeten, haha. Maar ik eet t in 2x op (maak r 2 maaltijden van). Ik zal ronde 2 fotograferen. De macro's vond ik ook best chill. Daarom deelde ik die. Vleesch voor ronde 2 is nog niet gebakken.

Is bloemkool/broccolirijst een beetje te kanen en vult het een beetje? Zag net hoe weinig kcal het bevat en vind het wel interessant

Is bloemkool/broccolirijst een beetje te kanen en vult het een beetje? Zag net hoe weinig kcal het bevat en vind het wel interessant
Heel lekker vind ik het niet, maar als je er gewoon kip of gehakt oid bij hebt, je er een light saus/kruiden over doet en toch al honger hebt is het wel te doen.

Roerbak, uit de oven, of om 'pizzabodem' van te maken is wel te doen. Als 'rijst' vind ik het nogal papperig. Als je het puur wilt om je rijst op te vullen, zou je ook nog 50/50 hiermee kunnen proberen (tenminste als je het afspoelt en iets maakt met een sausje, want het heeft een eigenaardig geurtje)

IMG_20210806_094332.jpg

Roerbak, uit de oven, of om 'pizzabodem' van te maken is wel te doen. Als 'rijst' vind ik het nogal papperig. Als je het puur wilt om je rijst op te vullen, zou je ook nog 50/50 hiermee kunnen proberen (tenminste als je het afspoelt en iets maakt met een sausje, want het heeft een eigenaardig geurtje)

IMG_20210806_094332.jpg

Haha, die heb ik ook geprobeerd en is imo echt niet te eten.

IMG_20210806_094332.jpg
Best wel knap om rijst zo te vern*#ken en dan nog te verkopen ook.

Tja, ben er zelf geen fan van, wat ze ervoor vragen in de supermarkt is ook niet normaal.
Ik zou zelf het laten voor wat het is en een vers stronkje brocolli of bloemkool bij je aardappelen/rijst/pasta stoppen.

per bakje:

400 wok groente
100 kip
150 aardappel

400 kcal /35ei

Bijlagen

• 23ED2F6A-A381-4A84-A519-0064179507AB.jpeg
    23ED2F6A-A381-4A84-A519-0064179507AB.jpeg
    273,3 KB · Weergaven: 86
Terug
Naar boven