- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
ben jij dit bert?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben jij dit bert?
Whaha ik was vorige week nog in een van de betere steakhouses van Valkenburg, € 190,00 kwijt met 4 man, Nacho's vooraf, 2 man toetje achteraf en 2-3 drankes.Prijzen in Portugal gaan nergens over. Ik was € 56,- kwijt voor 2 platen Picanha, alle bijgerechten en een fles wijn.
We zien de foto's wel verschijnen van het weekend![]()
Is niks raars toch? 47,50 pp.Whaha ik was vorige week nog in een van de betere steakhouses van Valkenburg, € 190,00 kwijt met 4 man, Nacho's vooraf, 2 man toetje achteraf en 2-3 drankes.
Ik kom ook naar Portugal!!!
Normale prijs voor een steakhouse hier in NL, maar als je dan kijkt wat je betaalt in Portugal is het een lachertje.
Normale prijs voor een steakhouse hier in NL, maar als je dan kijkt wat je betaalt in Portugal is het een lachertje.
Op ze West-Vlaams:goa moar ki deure😜😂
Zi mo zeker! Nog een blondje met salade geitenkaas erna, en nu nog een Coupe "in de vrede". Ijs met trappist dus
. Vakantie calorieën tellen niet, toch
?Da je geliek et 😉een mens mag eens genieten ook hè.laat het u smaken.Zi mo zeker! Nog een blondje met salade geitenkaas erna, en nu nog een Coupe "in de vrede". Ijs met trappist dus. Vakantie calorieën tellen niet, toch
?
Ja, woon er op 7km van afDa je geliek et 😉een mens mag eens genieten ook hè.laat het u smaken.
Ik zou ook eens zo graag een west-vleteren proeven 😔
Ik was eens in de buurt van de brouwerij maar het was sluitingsdag 😠
Ben jij van deze streek msh?
.
.😱Omg.ja da kan ik geloven maar ziet er lekker uit☺️Ja, woon er op 7km van af.
![]()
Nu toch wel rijp om op de bank te ploffen.
Bohhh als je in de buurt bent gaan wij ook zeker eens uit eten😁😁😁😍Ja, woon er op 7km van af.
![]()
Nu toch wel rijp om op de bank te ploffen.
Vast niet op de fiets want die heuvels daar is wel andere koek😋Bohhh als je in de buurt bent gaan wij ook zeker eens uit eten😁😁😁😍
Zonnegloed is echt heeeeel dicht! Volgende keer niet twijfelen! Sinds de lockdown is er geen sluitingsdag meer denk ik. Vroeger was dat op donderdag als ik me niet vergis.😱Omg.ja da kan ik geloven maar ziet er lekker uit☺️
Ik was in zonnegloed dus het was niet zo ver hè maar helaas.
Ik zal wel nog eens gaan.
Klopt dit dat je gewoon 1 kan drinken en msh 6flesjes kopen ofzo?
) drinken. Er is daar inderdaad ook een shop waar je pakketjes van 6 kunt kopen, met of zonder glas
.Zelf bereid?
Bedankt, en jazeker! Mag niet klagen met het resultaat voor een eerste keer zo'n groot stuk vlees op de bbq te gooien. Heb 'm eerst geschroeid op 240-250 graden en vervolgens met indirect vuur laten opwarmen tot een kerntemperatuur van ca. 50 graden.