AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20210803_161635.jpg

Heel simpel...100gr penne, 200gr garnalen in Chili marinade, 1 paprika, btje olijfolie

Tortellini van Musclemeat met de low fat rundergehakt en wat strooikaas.

Gehakt is met tomatenpuree, knoflookpoeder en oregano gebakken 🤙🏻

Bijlagen

• 2B25F92F-EFF7-4F4A-A9AA-26DE3894AF66.jpeg
    2B25F92F-EFF7-4F4A-A9AA-26DE3894AF66.jpeg
    243,8 KB · Weergaven: 74
Tortellini van Musclemeat met de low fat rundergehakt en wat strooikaas.

Gehakt is met tomatenpuree, knoflookpoeder en oregano gebakken 🤙🏻

Hoe is die tortellini van MM? Heb hem 30 mins geleden meebesteld.. macros zijn ziek veel beter dan verse van de appie bijvoorbeeld. Hoeveel vlees / tortellini/ groenten raadt je aan per persoon?

Hoe is die tortellini van MM? Heb hem 30 mins geleden meebesteld.. macros zijn ziek veel beter dan verse van de appie bijvoorbeeld. Hoeveel vlees / tortellini/ groenten raadt je aan per persoon?
Ik vind ‘m erg goed!

Ik heb net 450 gram tortellini uit de zak afgewogen met 200 gram rundergehakt. Ik zit opzich wel vol maar niet te.

Je zou eerst kunnen kijken of 350gr tortellini met 150gr gehakt niet teveel is, maar ik vind het gewicht meevallen tegenover hoeveel er op je bord ligt en hoe vol je zit. Komt ook door de saus en groente wat in de zak zit denk ik.

Ik vind ‘m erg goed!

Ik heb net 450 gram tortellini uit de zak afgewogen met 200 gram rundergehakt. Ik zit opzich wel vol maar niet te.

Je zou eerst kunnen kijken of 350gr tortellini met 150gr gehakt niet teveel is, maar ik vind het gewicht meevallen tegenover hoeveel er op je bord ligt en hoe vol je zit. Komt ook door de saus en groente wat in de zak zit denk ik.

Dankje!

Mijn god! Kun je een half dorp van voeden

Prijzen in Portugal gaan nergens over. Ik was € 56,- kwijt voor 2 platen Picanha, alle bijgerechten en een fles wijn.

We zien de foto's wel verschijnen van het weekend :eyebrow:
oja vrijdag ga ik ook nog tapas eten met de vrouw.
zaterdag avond naar de film. inclusief voer.

kut sociaal leven.

Terug
Naar boven