ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ze woont nog niet in Limburg en het is al friet.
Natje patatje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze woont nog niet in Limburg en het is al friet.
Moet toch inburgeren hier....
Ik heb haar al goed afgerichtZe woont nog niet in Limburg en het is al friet.
Natje patatje
Waar jij warm van word...rechthoekige in frituurvet gebakte aardappel met mayo....
*gebakkenWaar jij warm van word...rechthoekige in frituurvet gebakte aardappel met mayo....
*WordtWaar jij warm van word...rechthoekige in frituurvet gebakte aardappel met mayo....
*wordt
Dat ook
www.rtlnieuws.nl
@Bokito![]()
Wijs jij anderen op spelfouten? Dan ben je een onaangenaam mens
Erger jij je aan spelfouten en kun je het niet laten om iemand te wijzen op een taalfout? Dan ben je een onaangenaam mens en zelfs een beetje lomp.www.rtlnieuws.nl

Dit was geen spelfout, maar een grammaticafout.![]()
Erger jij je aan spelfouten en kun je het niet laten om iemand te wijzen op een taalfout? Dan ben je een onaangenaam mens en zelfs een beetje lomp.www.rtlnieuws.nl
Beter als een neukfout
Weinig empathie voor mensen die lijden door het onzorgvuldige taalgebruik van anderen. Een totaal gebrek aan respect voor de lezer en geen zin hebben en moeite willen doen zijn slechte eigenschappen.![]()
Haar katten jou ook!
Dat is echt bullshit vent. De moeite nemen, met een paar anderen, om iemand op zijn of haar taal en/of grammaticafouten te pakken. Dat is gebrek aan respect. Maar ik heb je respect niet nodig, je kunt van mij op deze manier in een diep gat vallen👍Ik hoop dat ik het allemaal verkeerT getypt heb.Weinig empathie voor mensen die lijden door het onzorgvuldige taalgebruik van anderen. Een totaal gebrek aan respect voor de lezer en geen zin en moeite willen doen zijn slechte eigenschappen.
Nu hoef je ook niet overal een punt van te maken, maar een klein beetje interpunctie is bijvoorbeeld wel prettig.