Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Dat is echt bullshit vent. De moeite nemen, met een paar anderen, om iemand op zijn of haar taal en/of grammaticafouten te pakken. Dat is gebrek aan respect. Maar ik heb je respect niet nodig, je kunt van mij op deze manier in een diep gat vallen👍Ik hoop dat ik het allemaal verkeerT getypt heb.
jij trekt wat ik bedoelde enigszins in het absurde moet je lekker zelf weten kan ook een stijlfiguur zijn in mijn bericht zaten ook wat hyperbolen op ieder foutje gaan lopen verbeteren om het verbeteren vind ik zelf de grootst mogelijke onzin maar het is niet zonder risico je in de patat/friet oorlog te begeven het is friet trouwens bovendien heb ik wel wat beters te doen er zitten al genoeg leraren op het forum respect hangt wat mij betreft niet af van taalgebruik meer hoe je je opstelt ten opzichte van mensen ook die het niet met je eens zijn wat dat betreft gooi je vooralsnog geen hoge ogen maar vanaf nu weer lekker on topic en een heel fijn weekend

Laatst bewerkt:

IMG_20210827_091805.jpg

Ham is erg laag in cal en hier zit veel protein in. Is echt een kwaliteisham die ik er op heb gegooid. Was in de bonus bij de Appie heijn. Margarine en een vers meergranen stokbrood.

Ong 700 cal van mijn dagelijkse 4000. Na trainen de andere helft van het stokbrood, maar dan met ei denk ik

Weinig empathie voor mensen die lijden door het onzorgvuldige taalgebruik van anderen. Een totaal gebrek aan respect voor de lezer en geen zin en moeite willen doen zijn slechte eigenschappen.

Nu hoef je ook niet overal een punt van te maken, maar een klein beetje interpunctie is bijvoorbeeld wel prettig.
Geen zin om moeite te willen doen

1630054701772.jpg

Dat is echt bullshit vent. De moeite nemen, met een paar anderen, om iemand op zijn of haar taal en/of grammaticafouten te pakken. Dat is gebrek aan respect. Maar ik heb je respect niet nodig, je kunt van mij op deze manier in een diep gat vallen👍Ik hoop dat ik het allemaal verkeerT getypt heb.
Is er nog plek over in het diepe gat, ik kom er graag bij zitten?

Terug
Naar boven