XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Bulk @Onit
20210827_184558.jpg
Aardappels is wel lekker vind ik, gehakt ook prima en bloemkool helemaal goed man.

Veel succes hè dikke

IMG_20210828_103819.jpg

Kipfilet a la minute paprika, van de lidl. Krokant gebakken en dan enkel sla, jalapenos, wat zaanse mayo en aftoppen met nog wat paprika poeder. Ik heb oprecht in weken niet zoiets goeds gegeten.

Kip is wel een dag over datum, hopelijk overleef ik het 😳

IMG_20210828_103819.jpg

Kipfilet a la minute paprika, van de lidl. Krokant gebakken en dan enkel sla, jalapenos, wat zaanse mayo en aftoppen met nog wat paprika poeder. Ik heb oprecht in weken niet zoiets goeds gegeten.

Hoogstens wat Salmonella of een Campylobacter (die is niet zo tof, geloof me :roflol:).

Geimproviseerde roerbak in runderbouillon en ketjap gebakken + rijst en kip

Bijlagen

• 4CD4BF75-B1D8-4382-B877-29761A591BA7.jpeg
    4CD4BF75-B1D8-4382-B877-29761A591BA7.jpeg
    286,1 KB · Weergaven: 75
IMG_20210828_103819.jpg

Kan je nog prima eten. Paar dagen over datum kan geen kwaad. Zolang de verpakking maar goed dicht is. Das iig mijn eigen ervaring want doe t vaak... :o "verspil me niet" vlees voor 50 cent bij lidl :D

Kan je nog prima eten. Paar dagen over datum kan geen kwaad. Zolang de verpakking maar goed dicht is. Das iig mijn eigen ervaring want doe t vaak... :o "verspil me niet" vlees voor 50 cent bij lidl :D
Ja de lidl is fantastisch. Deze kip kwam daar ook vandaan

Niet vaak eens, maar hier wel. Verspilling inderdaad, allemaal omdat we steeds banger worden. Wat is er mis met een keer goed poepen en als je alles in worst case salmonella gaat nadenken kun je ook nooit meer in de auto stappen, want oeh het is zoooo gevaarlijk.... even blijven relativeren dus!

Hier ook zo iemand thuis 'het smaakt anders dus het is over de datum en gevaarlijk', ja het smaakt anders maar een rijpe banaan vs een niet rijpe banaan smaakt ook anders, dus niet mauwen :P

Terug
Naar boven