- Waardering
- 8.521
Aardappels is wel lekker vind ik, gehakt ook prima en bloemkool helemaal goed man.
Veel succes hè dikke
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aardappels is wel lekker vind ik, gehakt ook prima en bloemkool helemaal goed man.
Hoogstens wat Salmonella of een Campylobacter (die is niet zo tof, geloof me![]()
Kipfilet a la minute paprika, van de lidl. Krokant gebakken en dan enkel sla, jalapenos, wat zaanse mayo en aftoppen met nog wat paprika poeder. Ik heb oprecht in weken niet zoiets goeds gegeten.
Kip is wel een dag over datum, hopelijk overleef ik het 😳
).Haha hou op hoor! So far so good...Hoogstens wat Salmonella of een Campylobacter (die is niet zo tof, geloof me).
Denk dat er een incubatietijd van een dag of twee is. Niet om je op stang te jagen ofzo

Bubs jij ziet er wel lief uit, maar je bent eigenlijk gewoon heel gemeen...Denk dat er een incubatietijd van een dag of twee is. Niet om je op stang te jagen ofzo![]()
Eerder realistischBubs jij ziet er wel lief uit, maar je bent eigenlijk gewoon heel gemeen...
.Kan je nog prima eten. Paar dagen over datum kan geen kwaad. Zolang de verpakking maar goed dicht is. Das iig mijn eigen ervaring want doe t vaak...![]()
Kipfilet a la minute paprika, van de lidl. Krokant gebakken en dan enkel sla, jalapenos, wat zaanse mayo en aftoppen met nog wat paprika poeder. Ik heb oprecht in weken niet zoiets goeds gegeten.
Kip is wel een dag over datum, hopelijk overleef ik het 😳
"verspil me niet" vlees voor 50 cent bij lidl 
Ja de lidl is fantastisch. Deze kip kwam daar ook vandaanKan je nog prima eten. Paar dagen over datum kan geen kwaad. Zolang de verpakking maar goed dicht is. Das iig mijn eigen ervaring want doe t vaak..."verspil me niet" vlees voor 50 cent bij lidl
![]()
Living on the edgeKan je nog prima eten. Paar dagen over datum kan geen kwaad. Zolang de verpakking maar goed dicht is. Das iig mijn eigen ervaring want doe t vaak..."verspil me niet" vlees voor 50 cent bij lidl
![]()
Doe niet anders

Niet vaak eens, maar hier wel. Verspilling inderdaad, allemaal omdat we steeds banger worden. Wat is er mis met een keer goed poepen en als je alles in worst case salmonella gaat nadenken kun je ook nooit meer in de auto stappen, want oeh het is zoooo gevaarlijk.... even blijven relativeren dus!Kan je nog prima eten. Paar dagen over datum kan geen kwaad. Zolang de verpakking maar goed dicht is. Das iig mijn eigen ervaring want doe t vaak..."verspil me niet" vlees voor 50 cent bij lidl
![]()

kon je kiezen?