- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik zou voor de bovenste kiezen. Ziet er niet slecht uit voor een cut.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou voor de bovenste kiezen. Ziet er niet slecht uit voor een cut.

Denk je dat ik de keuze had?

Mijn maaltijden zijn inderdaad niet slechtIk zou voor de bovenste kiezen. Ziet er niet slecht uit voor een cut.![]()

Het is toch je eigen keuze , ook al snap ik dat het misschien anders voelt, maar je legt het jezelf op voor een doel.

karakter!!
Heb er ook absoluut geen moeite meeHet is toch je eigen keuze , ook al snap ik dat het misschien anders voelt, maar je legt het jezelf op voor een doel.![]()
Goeie instelling dus. Zet m op met de laatste loodjes.
wel altijd even ruiken...Niet vaak eens, maar hier wel. Verspilling inderdaad, allemaal omdat we steeds banger worden. Wat is er mis met een keer goed poepen en als je alles in worst case salmonella gaat nadenken kun je ook nooit meer in de auto stappen, want oeh het is zoooo gevaarlijk.... even blijven relativeren dus!
Hier ook zo iemand thuis 'het smaakt anders dus het is over de datum en gevaarlijk', ja het smaakt anders maar een rijpe banaan vs een niet rijpe banaan smaakt ook anders, dus niet mauwen![]()
Die maaltijdbakjes van de carrefour zijn echt super voor die prijs
(2 eu dacht ik).