- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mondejuuuu
Zonde van de aardbeien, kwark met stukken aardbei is toch lekkerder?Best lekker, optimel 0.0 griekse stijl vanille, met een halve bak aardbeien er doorheen. De kwark bevat niet mega veel eiwitten, maarja....dan eet je er gewoon 2 van.... Vanille met aardbeien😍
Pakkie unox noodles? Zijn zo uit het zakkie ook best te eten vind ikWat vinden jullie een chille post workout meal? Een maaltijd die weinig tot geen bereiding verreist en geen "avondmaal". Dus geen pasta/aardappelen/rijst + vlees of groente want daar heb ik nooit zin in na het trainen. Macro's boeien me niet echt want dat compenseert wel weer door de whey ernaast.
Oats ben ik op uitgegeten en cereal ook wel eigenlijk, of ik moet een nieuwe goede smaak vinden. Cruesli of van die cereal met chocolade binnenin is wel nice maar daar eet je zo 300g van weg. Idealiter 500-700kcal max ofzo.
!Ik eet altijd een bak milde kwark na het sportenWat vinden jullie een chille post workout meal? Een maaltijd die weinig tot geen bereiding verreist en geen "avondmaal". Dus geen pasta/aardappelen/rijst + vlees of groente want daar heb ik nooit zin in na het trainen. Macro's boeien me niet echt want dat compenseert wel weer door de whey ernaast.
Oats ben ik op uitgegeten en cereal ook wel eigenlijk, of ik moet een nieuwe goede smaak vinden. Cruesli of van die cereal met chocolade binnenin is wel nice maar daar eet je zo 300g van weg. Idealiter 500-700kcal max ofzo.
Lindahs kwark 500grWat vinden jullie een chille post workout meal? Een maaltijd die weinig tot geen bereiding verreist en geen "avondmaal". Dus geen pasta/aardappelen/rijst + vlees of groente want daar heb ik nooit zin in na het trainen. Macro's boeien me niet echt want dat compenseert wel weer door de whey ernaast.
Echt nog nooit zo'n pakje moet noodles gehad. Zal het eens proberen.Pakkie unox noodles? Zijn zo uit het zakkie ook best te eten vind ik!
Pre is meal 2 en post is meal 3, na 3 komt m'n pre bed wat al kwark is dus dat wordt hem niet.
Kwark is al pre bed. Pannnenkoeken heb ik wel een tijd gedaan maar duurt weer zo lang, wil eigenlijk gewoon in een paar minuten na thuiskomst chill modus aanzetten.Lindahs kwark 500gr
50gr choco pops
of
protein pancake mengen met speculaas kruiden
Kwark erop
Choco pops erop
Banaantje
Of je moet een dikke batch kunnen preppen, maar vaak wordt het dan een soort van beton.